اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال ساری خبر داد

حضور داوران فوتبال و فوتسال ساروی در رویدادهای ملی

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال ساری از حضور داور فوتبال و فوتسال فعال ساروی در کشور خبر داد.

حضور داوران فوتبال و فوتسال ساروی در رویدادهای ملی

مهران جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از تست‌گیری داوران فوتبال و فوتسال توسط داور بین‌المللی فوتبال کشور در ساری خبر داد.

وی گفت: تست آمادگی بدنی داوران که به میزبانی ساری در استادیوم شهید متقی برگزار شد و از داوران جوان فوتبال و فوتسال تست‌های مختلفی گرفته شد.

وی با اشاره به تست‌گیری داوران فوتبال و فوتسال ساری افزود: در این دوره از کلاس اشکان خورشیدی داور لیگ برتر فوتبال کشور و همچنین دانیال مرادی از داوران جوان تست‌گیری کردند.

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال ساری تصریح کرد: این تست‌گیری زیر نظر کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران انجام شد و نفراتی که در آزمون‌های مختلف نمرات قبولی را کسب کردند در آینده‌ای نزدیک به هیئت فوتبال استان و همچنین فدراسیون فوتبال معرفی می‌شوند.

وی با تشکر از همکاری مسئولان در برگزاری این تست تصریح کرد: نجاریان رئیس هیئت فوتبال ساری، بهروش سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران و همچنین کیومرثی که از پیشکسوتان فوتبال و دبیر کمیته داوران هیئت فوتبال استان است زحمات زیادی برای برگزاری این تست‌گیری انجام دادند.

جعفری با اشاره به برنامه‌های مختلف در طول یک سال گذشته در هیئت فوتبال ساری برای داوران اذعان داشت: جلسات توجیهی هفتگی و همچنین جلسه تست بدنی و آمادگی هر هفته زیر نظر مربیان مجرب بدنسازی برگزار می‌شود.

وی در پایان از حضور داوران فوتبال و فوتسال ساروی در کشور افزود: در حال حاضر چند داور فوتبال و فوتسال فعال ساروی در کشور حضور دارند که شاهد قضاوت‌های خوب آنان در لیگ‌های مختلف کشور هستیم.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول