اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه اصفهان:

دانشگاه اصفهان صاحب مرکز رشد علوم انسانی شد

رئیس دانشگاه اصفهان گفت: دانشگاه اصفهان یکی از مراکز مهم علمی در کشور است که با افتتاح پژوهشکده شاخص پژوه صاحب مرکز رشد علوم انسانی در این دانشگاه شد.

دانشگاه اصفهان صاحب مرکز رشد علوم انسانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمدحسین رامشت، بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح نخستین پژوهشگاه شاخص پروژه خصوصی در کشور که در دانشگاه اصفهان افتتاح شد، با اشاره به اینکه تا کنون اتفاقات مهمی در بحث حوزه فناوری در استان اصفهان رخ داده است،اظهار کرد: یکی از موارد مهم در این زمینه کریدور علم و فناوری و نیز شهرک علمی و تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیاد است که انتظار می‌رود مرکزیت این مجموعه‌ها در اصفهان حفظ شود.

وی با بیان اینکه 400 سال پیش نیز چهار باغ با محوریت مدرسه و با اهمیت با دانش تاسیس شده است، افزود: بازار قیصریه نیز نمونه‌ای دیگر از اهمیت تجاری سازی است که این امر ماهیت شهر بر مبنای هنر و صنعت را بیان می‌کند.

رئیس دانشگاه اصفهان تصریح کرد: با این همه سابقه فرهنگی توقع ما نیز همین بود که این مرکز و پژوهشکده خصوصی کشور در اصفهان و در دانشگاه اصفهان ساخته شود.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار بخش خصوصی در کشور در زمینه پژوهش وارد شده است، ادامه داد: فعالیت این پژوهشکده در دو بخش فعالیت می‌کند  که علاوه بر مدیریت مردمی در زمینه استفاده از تجربیات هیئت علمی،دانشگاه‌ها چشم انداز خوبی با بخش دولتی و خصوصی دارد.

رامشت گفت: در تمام ایران بحث علم و فناوری مطرح است اما دانشگاه اصفهان مرکز رشد علوم انسانی را افتتاح کرد که البته همیاری شرکت شهرک علم و فناوری و  تحقیقاتی را می‌طلبد.

انتهای پیام/63012/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول