اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ضعف قانون و جولان گمنام‌ها برای رسیدن به پاستور

آتش‌نشانی در سودای ریاست جمهوری

احمد جعفری مدیر عامل آتش‌نشانی بندر انزلی برای حضور در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ایران امروز ثبت‌نام کرد.

آتش‌نشانی در سودای ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، انتخابات ریاست جمهوری ایران انتخاباتی است که برای تعیین رئیس‌جمهور به عنوان شخص دوم مملکت با آرای مستقیم مردم صورت می‌گیرد.با حذف پست نخست‌ وزیری در اصلاحیه قانون اساسی جایگاه و اختیارات و وظایف ریاست جمهوری در ایران دچار تحول اساسی شد.

اما این روز‌ها و در آغازین مراحل یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری تب حضور شخصیت‌های سیاسی برای تصدی بالاترین پست اجرایی کشور بالا گرفته است.

اما متاسفانه و به دلیل ضعف در قوانین شاهد حضور افرادی گمنام برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری هستیم که می‌تواند وجه ایران در رسانه‌های بین‌المللی را مخدوش کند.

اینکه به یکباره چندصد نفر از داوطلبین ریاست جمهوری رد صلاحیت شوند بهانه بسیار خوبی برای رسانه های جریان استکبار است تا نون خود را در این تنور پخت کنند.

احمد جعفری یکی از کاندیداهای داوطلب انتخابات ریاست جمهوری است که امروز با حضور در وزارت کشور اقدام به ثبت نام کرد. وی آتش‌نشانی اهل و ساکن بندر انزلی است.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به دلایل حضور خود در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران درباره توانایی خود در اداره کردن کشور، اذعان کرد: تمام سیاست‌ها و راهبردهای خود را طبق فرمایش مقام معظم رهبری پیش می‌برم و امروز با این هدف ثبت نام کردم.

جعفری با اشاره به اینکه در صورت منتخب شدن کابینه‌ام را بلافاصله معرفی می‌کنم، افزود: عارف را معاون اول کابینه خود انتخاب می‌کنم و خانم وحیدی دستجردی وزیر بهداشت، محسنی‌اژه‌ای وزیر دادگستری، حبیب‌الله سیاری وزیر دفاع، صالحی وزیر امور خارجه و مصلحی را وزیر اطلاعات بر می‌گزینم.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری درباره رد صلاحیت خود نیز اذعان کرد: در صورتی که رد صلاحیت شوم از کاندیداهایی که رهرو راه شهدا و ولایت هستند، حمایت می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه با عشق به ولایت برای انتخابات ریاست جمهوری آمدم، تصریح کرد: در صورتی که رئیس جمهور شوم و رهبرم به بنده دستور دهد رژیم صهیونیسم را با خاک یکسان می‌کنم.

جعفری با بیان اینکه امام (ره) فرمود رژیم صهیونیسم یک غده سرطانی است که باید از بین برود، افزود: در صورت رئیس جمهور شدن با یک اشاره رهبر صهیونیسم را از بین می‌برم.

به گزارش فارس، احمد جعفری دارای تحصیلات فوق دیپلم بوده و اکنون مدیر عامل آتش‌نشانی انزلی است.

انتهای پیام/2300/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول