اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره ملی بهار نارنج:

خواص دارویی بهار نارنج معرفی می‌شود

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره ملی عرق بهار نارنج در مازندران گفت: هدف از برپایی جشنواره بهار نارنج معرفی خواص دارویی این گیاه در مازندران است.

خواص دارویی بهار نارنج معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، جمال باقری بعد از ظهر امروز در دومین همایش جشنواره ملی عرق‌گیری بهار نارنج که در دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی ساری برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره در مازندران شناساندن فواید و خواص دارویی و درمانی گیاهان به ویژه عرق بهار نارنج است.

وی ادامه داد: امسال این جشنواره در دانشگاه  کشاورزی برگزار شد تا شاهد گسترش آگاهی و رساندن پیام ارزشمندی بهار نارنج به اقشار مختلف جامعه باشیم.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه بهار نارنج به عنوان یک گیاه دارویی، در درمان بیماری‌های قلبی و عروقی موثر است، تصریح کرد: عرق بهار نارنج سبب سلامتی بدن و ایجاد آرامش روانی در انسان می‌شود که نیاز است بیشتر به اهمیت این موضوع پرداخته شود.

باقری با تشکر از استاندار مازندران برای ثبت ملی جشنواره عرقگیری بهار نارنج در استان، یادآور شد: جشنواره‌ای که در پارک قائم مرکز استان با عنوان عرقگیری بهار نارنج برپا می‌شود گامی است برای ترویج فرهنگ صیانت از این موهبت الهی در مازندران و سبب ایجاد نشاط و شادابی برای سنین مختلف جامعه می‌شود.

به گزارش فارس، دومین جشنواره عرقگیری بهار نارنج در ساری به مدت دو روز 19 و 20 اردیبهشت، در پارک قائم مرکز مازندران برگزار می‌شود که در این دو روز فعالیت‌های فرهنگی نیز با موضوع بهار نارنج انجام می‌شود.

انتهای پیام/‌86006/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول