اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سومین بار

بابل میزبان جشنواره بهار نارنج ایران شد

شهردار بابل گفت: شهرداری بابل امسال برای سومین مرتبه جشنواره بهار نارنج را در مازندران برگزار می‌کند.

بابل میزبان جشنواره بهار نارنج ایران شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فرهاد عسکری صبح امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری با گرامیداشت روز سعدی درباره برگزاری جشنواره بهار نارنج گفت: شهرستان بابل برای سومین سال متوالی برگزاری جشنواره بهار نارنج را در برنامه کاری خویش قرار داد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را زنده نگهداشتن آداب و رسوم بومی و محلی شهر بابل عنوان کرد و گفت: تصمیم برای برپایی جشنواره باشکوه بهار نارنج در بابل در شورای شهر و در 28 فروردین ماه گرفته شد.

شهردار بابل در ادامه به موضوع نام‌گذاری بابل به نام شهر بهار نارنج اشاره کرد و گفت: نام‌گذاری شهر بابل به نام شهر نارنج از سال 79 در این شهر انجام شد و برای ترویج این نام بسیاری از نامه‌های اداری در بابل نیز به نام شهر نارنج چاپ و مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت.

عسکری در ادامه به قابلیت‌های شهر بابل در برگزاری جشنواره بهار نارنج اشاره کرد و گفت: بابل نماد بهار نارنج است و به جرات می‌توان گفت، به ازای هر بابلی یک درخت بهار نارنج در نظر گرفته شد.

شهردار بابل در ادامه خاطرنشان کرد: برخی می‌گویند درختان بهار نارنج در بابل قدمت 50 ساله دارد.

وی زمان برگزاری جشنواره بهار نارنج در بابل را یازدهم تا 13 اردیبهشت ماه اعلام کرد و گفت: این جشنواره در پارک شهرداری بابل برگزار می‌شود.

این مسئول شهری در بابل یادآور شد: بابل امسال سومین جشنواره بهار نارنج را در مازندران برگزار می‌کند و در زمینه برگزاری جشنواره سابقه بابل بیش از دیگر شهرهای مازندران است.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول