اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر بابل:

جشنواره‌ ملی «بهار نارنج» زمینه اعتلای مازندران شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بابل در پاسخ به برخی انتقاد‌ها در خصوص برگزاری جشنواره ملی بهار نارنج گفت: از هر فرصتی برای اعتلای مازندران باید استفاده کرد و باید با برگزاری جشنواره‌های ملی به تقویت و پیشرفت مازندران تقویت شود.

جشنواره‌ ملی «بهار نارنج» زمینه اعتلای مازندران شود

سیف‌الله علی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان بابل با اعلام برگزاری زمان جشنواره بهار نارنج در بابل از 11 تا 13 اردیبهشت ماه جاری گفت: هر شهر کشور دارای نماد خاصی است و به خاطر قابلیت‌هایی که شهرستان بابل دارد تصمیم گرفته شد که بهار نارنج را به عنوان نماد بابل معرفی کنند.

وی تاکید کرد: برای نهادینه کردن نام بهار نارنج برای شهر بابل باید تابلو‌های ورودی شهر بابل نیز تغییر کند و در این جشنواره تلاش داریم قابلیت‌های بابل در زمینه تولید بهار نارنج را بیشتر معرفی کنیم.

نایب رئیس شورای شهر بابل ادامه داد: با برپایی این جشنواره و ملی اعلام کردن آن، زمینه گرد‌همایی علاقه‌مندان آن در این شهر نیز فراهم شود.

وی با اشاره به سابقه برگزاری دو جشنواره در شهر بابل گفت: پس از برگزاری جشنواره تماس‌های متعددی از خارج از کشور داشتیم که از برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر کردند.

این مسئول در ادامه به برخی انتقاد‌ها برای برگزاری جشنواره ملی بهار نارنج در بابل گفت: از هر فرصتی برای اعتلای مازندران باید استفاده کرد و با برگزاری جشنواره‌های ملی در سطح استان مازندران به تقویت و پیشرفت این استان اقدام کرد.

وی در ادامه با اشاره به برخی نارسایی‌های موجود در مرکز استان مازندران گفت: ساری مرکز استان مازندران از مظلومیت زیادی که به آن وارد است رنج می‌برد.

علی‌نیا در ادامه یادآور شد: کارشکنی در برگزاری جشنواره‌ها توسط افرادی انجام می‌شود که به فکر پیشرفت و توسعه استان مازندران نیستند.

وی تاکید کرد: مازندران باید کلانشهر دیده شود و از هر فرصتی باید برای معرفی و بهره‌برداری از قابلیت‌های مازندران استفاده شود.

انتهای پیام/86004/ش‌30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول