اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با جشنواره علمی بهارنارنج

نمایشگاه ملی بهارنارنج در مازندران برگزار می‌شود

دبیر سومین جشنواره ملی بهارنارنج گفت: نمایشگاه ملی بهارنارنج در مازندران برگزار می‌شود.

نمایشگاه ملی بهارنارنج در مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابل، مرمر فیروزپور پیش از ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌های گروهی بابل اظهار داشت: یکی از اهداف مهم سومین جشنواره ملی بهارنارنج در بابل استفاده از نعمت خدادادی بهارنارنج به عنوان یک صنعت است که درصدد هستیم به صورت صنعتی از بهارنارنج استفاده کنیم.

وی افزود: همزمان با سومین جشنواره ملی بهارنارنج، نخستین همایش علمی بهارنارنج با حضور معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 12 اردیبهشت در بابل برگزار می‌شود که تاکنون 50 مقاله از سراسر کشور در زمینه خواص بهارنارنج، درخت بهارنارنج، قدمت بهارنارنج در شهر بابل و استان مازندران و صنعتی‌کردن بهارنارنج به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

فیروزپور با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند تا هفتم اردیبهشت مقالات خود را به دبیرخانه همایش علمی بهارنارنج ارسال کنند، بیان داشت: از دیگر برنامه‌های جنبی سومین جشنواره ملی بهارنارنج در بابل برپایی نمایشگاه عکس، نقاشی و شعر و مقاله است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بابل توجه به مسایل فرهنگی را یکی دیگر از رویکردهای مهم جشنواره ملی بهارنارنج برشمرد و افزود: بیش از 40 غرفه برای بخش فرهنگی جشنواره ملی بهارنارنج در نظر گرفته شده است.

فیروزپور تصریح کرد: در سه روز برگزاری جشنواره ملی بهارنارنج در بوستان نوشیروانی بابل هر شب جنگ شادی با حضور اساتید و هنرمندان برجسته کشور برگزار می‌شود که از همه خانواده‌ها برای بهره‌مند شدن از این برنامه‌ها دعوت می‌کنیم.

وی اذعان داشت: سومین جشنواره ملی بهارنارنج با حمایت صندوق قرض‌الحسنه توسعه شمال، جهاد کشاورزی بابل، دانشگاه آزاد بابل، دانشگاه پیام نور بابل، جهاد دانشگاهی مازندران، ماهنامه چشمه، شهرداری و شورای شهر بابل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86009/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول