اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج:

قلعه‌گنج نگاه ویژه مؤسسه بنیاد برکت را می‌طلبد

فرماندار قلعه‌گنج گفت: قلعه‌گنج با وسعت زیاد و برخورداری از گنج‌های نهان، یک منطقه استراتژیک محسوب می‌شود و نگاه ویژه مؤسسه بنیاد برکت و ستاد اجرایی حضرت امام را می‌طلبد.

قلعه‌گنج نگاه ویژه مؤسسه بنیاد برکت را می‌طلبد

ایوب فلاحی در حاشیه افتتاح مدرسه شهید احمدی چیل‌آباد قلعه‌گنج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مدرسه شهید احمدی بسیار قدیمی و فرسوده بود و با تلاش سازمان نوسازی مدارس و مؤسسه بنیاد برکت نوسازی و یک ساختمان مجهز ساخته و افتتاح شد.

وی افزود: اعتبارات این پروژه شامل شش کلاس درس در مقطع ابتدایی از ستاد اجرایی حضرت امام خمینی تامین شده و بالغ بر 3 میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

فلاحی عنوان کرد: کمک‌های معنوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی در قلعه‌گنج یادگاری‌های فراوانی دارد که مردم از این خدمات بهره‌مند شده و راضی هستند.

فرماندار قلعه‌گنج بیان داشت: نیاز قلعه‌گنج امروز به کشف استعدادها و گنج‌های پنهان آن است و می‌طلبد، زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی آن سریعا تکمیل و نوسازی شوند.

وی افزود: شهرستان قلعه‌گنج با وسعت زیاد و برخورداری از گنج‌های نهان، یک منطقه استراتژیک محسوب می‌شود و نگاه ویژه مؤسسه بنیاد برکت و ستاد اجرایی حضرت امام را می‌طلبد تا در این زمینه وارد عمل شوند.

به گزارش فارس، مدرسه شهید احمدی چیل‌آباد قلعه‌گنج که به همت مؤسسه بنیاد برکت بازسازی و احداث شده بود، افتتاح شد.

انتهای پیام/80004/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول