اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پارلمانی رئیس جمهور در نوشهر:

هدفمندی‌ یارانه‌‌ها از افتخارات دولت است/ عده‌ای می‌خواهند خدمات دولت را ضعیف جلوه دهند

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه عده‌ای می‌خواهند خدمات دولت را ضعیف جلوه دهند، گفت: هدفمندی یارانه‌ها از افتخارات دولت است.

هدفمندی‌ یارانه‌‌ها از افتخارات دولت است/ عده‌ای می‌خواهند خدمات دولت را ضعیف جلوه دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر سید محمدرضا میرتاج‌الدینی بعدازظهر امروز در چهارمین سفر هیئت دولت به استان مازندران به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در نوشهر حاضر شد و در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.

 وی در این نشست به ارزیابی خدمات دولت در طول هشت سال اخیر پرداخت و گفت: عده‌ای می‌خواهند خدمات دولت را در طول این هشت سال ضعیف جلوه دهند و بگویند که هیچ کاری انجام نشده است در حالی که خدمات دولت در این هشت سال اخیر قابل مشاهده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در خطاب به اصولگرایان اظهار داشت: عملکرد دولت در هشت سال را کنار بگذارید حرفی برای گفتن ندارید و مطمئنا دوران حاکمیت اصولگرایان مورد تهدید قرار می‌گیرد.

وی ابراز کرد: در این دولت کارهای بزرگی انجام شد که اگر یکی از این کارها در دولت دیگر انجام می‌شد آن دولت در تاریخ ماندگار می‌شد.

وی بیان کرد: هیچ دولتی نمی‌تواند همه مشکلات را در طول هشت سال حل کند بلکه هر دولتی تا اندازه‌ای می‌تواند موفق باشد و کارها پیش ببرد.

وی خاطرنشان کرد: نیازها در کشور زیاد اما مهم است و هر دولتی به اندازه توان خودش می‌تواند نیازها را برطرف کند.

میرتاج‌الدینی عنوان کرد: دشمن با رویکرد جنگ اقتصادی بر علیه ایران و عملیات روانی سعی داشت تا نظام اقتصادی ایران را متزلزل نشان دهد اما به لطف خدا موفق نشد.

وی به هدفمندی یارانه در دولت نهم و دهم اشاره کرد و گفت: هدفمندی یارانه‌ها از آرزوهای بزرگی بود که دولت‌های قبلی نتوانستند آن را انجام دهند و امروز هدفمندی یارانه‌ها از افتخارات دولت نهم و دهم است و می‌تواند به عنوان الگوی ایرانی در دنیا مطرح شود.

وی همچنین درباره افزایش میزان برق در کشور اظهار کرد: تا قبل از این دولت تولید برق در کشور 42 هزار بود اما در این دولت به 67 هزار مگاوات افزایش یافت و به عبارتی بیش از 50 درصد رشد کرد و امروز ما یکی از صادرکنندگان برق هستیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: در استان مازندران و به ویژه شهرهای مانند نوشهر که گردشگرپذیر و مسافرپذیر هستند باید وضعیت برق بسیار فراتر از این مقدار افزایش یابد تا در مواقعی که مسافران و گردشگران وارد این منطقه می‌شوند با مشکل با برق مواجه نشوند.

به گزارش فارس، همزمان با چهارمین دور سفر استانی هیئت دولت به مازندران، میرتاج‌الدینی به همراه جمعی از مسئولان شهرستان نوشهر با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس  ادای احترام کرد و پس از شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر با مردم از نزدیک ملاقات و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/86019/ق40/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول