اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

اهانت‌کنندگان به صحابه پیامبر(ص) پیاده نظام اسرائیل هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: عاملان تخریب قبر صحابه پیامبر اسلام(ص) آلت دست آمریکا و انگلیس و پیاده نظام اسرائیل هستند.

اهانت‌کنندگان به صحابه پیامبر(ص) پیاده نظام اسرائیل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی بعدازظهر امروز در تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نسبت به هتاکی صورت گرفته به دو صحابه جلیل‌القدر پیامبر اعظم(ص) در سوریه و اردن، دین اسلام را کامل‌ترین دین نامید و اظهار داشت: پیامبر اسلام به عنوان الگوی بشریت در دین اسلام محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تلاش انجام شده برای خدشه وارد کردن به چهره اسلام توسط استکبار افزود: برخی گروه‌ها به دنبال ارائه تعریف ذهنی خود به نام اسلام در جهان کنونی هستند.

امام جمعه زنجان، زیارت اهل قبور را از سفارشات بزرگان دین از جمله پیامبر(ص) و ائمه دانست و اضافه کرد: بزرگان دین اسلام به زیارت اهل قبور می‌رفتند، به طوری که حضرت زهرا (س) هفته‌ای دو بار با پای پیاده به زیارت شهدای احد می‌رفت.

وی به جنایت‌های روی داده توسط وهابی‌ها طی یک قرن اخیر اشاره و تصریح کرد: آنها در آغاز به قدرت رسیدن خود اقدام به تخریب بقیع کرده و شیعیان را قتل عام کردند.

خاتمی، گروه‌های وهابی و تکفیری را دست‌نشانده استکبار برشمرد و افزود: آنها با حمایت آمریکا اقدام به اجیر کردن مزدور از 32 کشور کرده و به جنگ مردم و دولت سوریه فرستاده‌اند.

وی، وهابی‌ها را سربازان پیاده نظام اسرائیل نامید و گفت: اعتراضات باید به این گروه منحرف استمرار یابد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، اختلاف‌افکنی بین مسلمانان را از اهداف اقدامات جنایتکارانه عنوان کرد و ادامه داد: شفاف‌سازی مواضع اسلام و مسلمانان از اهداف ادامه اعتراضات به اقدامات گروه‌های تکفیری و سلفی است.

وی، جنگ بین مسلمانان را به نفع اسرائیل اعلام کرد و گفت: مسلمانان با پیروی از پیامبر(ص) نقشه راه طراحی شده توسط ایشان را طی می‌کنند.

خاتمی تأکید کرد: عاملان تخریب قبر صحابه پیامبر اسلام(ص) آلت دست آمریکا و انگلیس و پیاده نظام اسرائیل محسوب می‌شوند.

در این تجمع اعتراض‌آمیز بیانیه اعلام انزجار دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نسبت به هتاکی صورت گرفته به دو صحابه پیامبر(ص) اکرم قرائت شد.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول