اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک پیشکسوت تئاتر:

تئاتر کرمانشاه پیشرفت مطلوبی داشته است

یک پیشکسوت تئاتر گفت: تئاتر در کرمانشاه پیشرفت مناسب و مطلوبی داشته که یکی از دلایل عمده آن، توجه ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به این هنر است.

تئاتر کرمانشاه پیشرفت مطلوبی داشته است

ثریا شیرزادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: هنر جایگاه ارزشمندی دارد و همه باید ارزش هنر و کار هنری را بدانند، چراکه برای خلق یک اثر زحمات زیادی کشیده می‌شود.

شیرزادی تئاتر را مادر همه هنرها دانست و بیان داشت: هنر نمایش ابزار مناسبی برای انتقال ارزش‌ها به جامعه است و تئاتر بهترین هنر برای ماندگاری فرهنگ یک جامعه به‌حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه هنرمندان تئاتر در کرمانشاه از سطح بالایی برخوردارند، افزود: در عرصه تئاتر مشکلات فراوانی وجود دارد، اما تئاتر کرمانشاه از جوانان با استعداد و اساتید بزرگی برخوردار است؛ کسب رتبه‌های متعدد در جشنواره‌های کشوری در دو سال گذشته، بیان‌گر این موضوع است.

این پیشکسوت تئاتر کرمانشاه تصریح کرد: تلاش‌های خوبی از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برای استقبال مردم انجام شده است.

شیرزادی افتتاح تئاتر شهر را نقطه امیدی برای تئاتر ذکر کرد و افزود: به‌طور حتم با افتتاح تئاتر شهر کرمانشاه روند رو به رشد تئاتر استان کرمانشاه شکل خواهد گرفت.

وی افزود : طی دو سال گذشته، تئاتر در کرمانشاه پیشرفت خوبی داشته که یکی از دلایل عمده آن، توجه ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه است.

شیرزادی با بیان اینکه حمایت از هنر تنها وظیفه ارشاد اسلامی نیست، از مسئولان استان تقاضا کرد تا به این هنر بیشتر توجه کنند.

انتهای پیام/2700/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول