اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور طهمورث بازیگر پیشکسوت تئاتر

اردبیل میزبان جشنواره تئاتر اردیبهشت است

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل گفت: با حضور هنرمند نامی تئاتر ایران سیاوش طهمورث جشن تئاتر اردیبهشت همزمان با سراسر کشور چهارشنبه این هفته در اردبیل برگزار می‌شود.

اردبیل میزبان جشنواره تئاتر اردیبهشت است

جاوید رخشانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این جشن با هدف همدلی و همراهی هنرمندان تئاتر استان‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همه ساله این جشن در شهرستان‌های استان برگزار می‌شد، ادامه داد: در سال جاری این مراسم با موافقت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرکز استان برگزار می‌شود.

رخشانی از حضور دو تن از هنرمندان تئاتر کشور رفیعی و سیاوش طهمورث و همچنین حضور خوب‌پور مسئول دفتر استقرار گروه‌های نمایشی کشور در این جشن خبر داد.

وی عنوان کرد: در این مراسم که در محل سالن فدک اردبیل برگزار می‌شود از پنج تن از فعالان تئاتر استان اعم از نویسنده، کارگردان، بازیگر مرد و زن و هنرمندان پیشکسوت از سوی ستاد برگزاری جشن با اهدای لوح سپاس و تندیس تجلیل می‌شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل یادآور شد: همچنین از پنج نفر از هنرمندان فعال سال 91 از طرف ستاد برگزاری استانی نیز تجلیل خواهد شد.

رخشانی در پایان گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل گفت: در حاشیه برگزاری این جشن کارگاه آموزشی بازیگری راس ساعت 17 روز 17 اردیبهشت ماه و ساعت 11 صبح روز 18 اردیبهشت ماه در محل سالن فدک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/62003/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول