اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان خبر داد

پرداخت 8 میلیارد تومان اعتبار به دهیاری‌های کرمان

معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: طی سال گذشته هشت میلیارد تومان اعتبار به دهیاری‌های استان کرمان پرداخت شده است.

پرداخت 8 میلیارد تومان اعتبار به دهیاری‌های کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد تکلوزاده صبح امروز در جلسه ستاد زکات استان کرمان در محل دفتر امام جمعه اظهار داشت: طی سال گذشته هشت میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های مختلف به دهیاری‌های استان کرمان پرداخت شده است.

وی اطلاع‌رسانی در زمینه زکات را مهم خواند و ادامه داد: در روستاها باید به گونه‌ای به بحث زکات پرداخته شود، مردم همیشه این موضوع را در ذهن خود داشته باشند و به این موضوع توجه کنند که زکات یکی از واجبات اسلام است.

در این نشست عضو ستاد زکات و مسئول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز کرمان طی سال گذشته 4 هزار و 783 دقیقه برنامه با موضوع فرهنگ زکات را تولید و پخش کرده است.

سید محمد حسینی عنوان کرد: صدای مرکز کرمان با هشت عنوان برنامه چهار هزار و 20 دقیقه‌ای در زمینه فرهنگ زکات فعالیت کرد و سیمای کرمان هم هفت برنامه در این زمینه تولید کرده است.

وی خاطر نشان کرد: واحد خبر صدا و سیمای مرکز کرمان هم 118 دقیقه برنامه خبری با موضوع زکات را طی سال گذشته تولید و پخش کرده است.

حسینی ادامه داد: تیم‌های صدا و سیمای مرکز کرمان در زمان برداشت محصولات کشاورزی در مناطق مختلف حضور می‌یابند و در زمینه زکات برنامه‌سازی می‌کنند.

انتهای پیام/80019/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول