اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دوره دو ماهه

هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل در سمت خود ابقا شدند

در حالی که دو ماه از عمر شورای سوم در سال ششم باقی مانده است با نظر اکثریت اعضای شورای شهر، اعضای هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل در سمت خود ابقا شدند.

هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل در سمت خود ابقا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه صبح امروز شورای شهر اردبیل و با پیشنهاد نایب رئیس شورا رای‌گیری انجام شد و اعضای هیئت رئیسه، اعضای کمیسیون‌ها و نمایندگان شورا در کمیسیون‌های شهرداری، سازمان‌ها و نهادهای دیگر به مانند سال 91 در سمت خود ابقا شدند و هیچ تغییری برای دو ماه آینده صورت نگرفت.

در این جلسه همچنین با موافقت اعضای شورای شهر اردبیل ارائه تخفیف 20 درصد به مانند دهه فجر در گرامیداشت روز ارتش، روز پرستار و هفته گرامیداشت مقام معلم در صدور پروانه و دیگر عوارض شهرداری اعمال می‌شود.

این تخفیف از 12 اردیبهشت تا 12 خرداد ماه اعمال خواهد شد تا اقشار یاد شده بتوانند از مزایای این تخفیف استفاده کنند.

تخفیف 15 میلیون تومانی برای یک قهرمان ورزشی در شورا

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین اعضای شورای شهر اردبیل با درخواست استانداری مبنی بر ارائه تخفیف 15 میلیون تومانی در صدور پروانه به اسلام عبدی قهرمان ورزشی استان در ساخت سالن ورزشی موافقت کردند در حالی که شورای شهر دریافت تنها 5 میلیون تومان از رقم 20 میلیون تومان را برای شهرداری مصوب کرد تا پروانه مورد نظر را واگذار کند.

این در حالی است که اعضای شورای شهر اردبیل در سال‌های اخیر مدعی هستند که از تخفیف‌های ویژه و فوق‌العاده پرهیز کرده و به دلیل ایراد قانونی سازمان بازرسی و دیگر نهادها هیچ وقت در این حوزه ورود پیدا نمی‌کنند در حالی که بنا به درخواست استانداری و شهرداری این تخفیف اعمال می‌شود.

اعضای شورای شهر همچنین با واگذاری پروژه جدول‌گذاری شهرداری منطقه دو و سه به مبلغ 2 میلیارد تومان و منطقه چهار به مبلغ یک میلیارد تومان به پیمانکاران موافقت کردند.

انتهای پیام/62001/غ20/چ30000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول