اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رکورد منحصر به فرد برای نماینده اصفهان

تمام فینال‌های جام حذفی برای سپاهان به قهرمانی منتهی می‌شود

تیم سپاهان تاکنون چهار بار به فینال جام حذفی راه پیدا کرده که هر چهار بار نیز به قهرمانی دست پیدا کرده تا از این لحاظ نیز رکورد ویژه‌ای به نام طلایی‌‌پوشان دیار زاینده‌رود ثبت شود.

تمام فینال‌های جام حذفی برای سپاهان به قهرمانی منتهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان یک شنبه شب در دیدار فینال جام حذفی با برتری بر تیم پرسپولیس چهارمین قهرمانی خود در این مسابقات را به دست آورد.

تیم سپاهان در حالی به این عنوان دست پیدا کرد که پیش از این سه بار دیگر به فینال جام حذفی راه‌یافته بود و در هر دوره قهرمان جام حذفی شده بود تا مشخص شود که فینالیست شدن در جام حذفی برای این تیم خوش یمنی خاصی به همراه دارد.

همچنین دومین قهرمانی سپاهان در جام حذفی نیز با برتری برابر تیم پرسپولیس در فینال رقم خورد تا برای دومین بار در مصاف دو نماینده فوتبالی اصفهان و تهران در جام حذفی کفه ترازو به سمت اصفهانی‌ها سنگینی کند.

در آن دیدار نیز که به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد، در دیدار برگشت سرنوشت قهرمانی به ضربات پنالتی کشیده شده و سپاهان توانست با برتری در این ضربات پنالتی جام قهرمانی را در اصفهان نگه دارد.

به گزارش فارس، در 26 دوره‌ای که از مسابقات جام حذفی کشور سپری شده، تیم استقلال با 6 قهرمانی رکورددار قهرمانی در این رقابت‌ها محسوب می‌شود، تیم پرسپولیس نیز تاکنون پنج بار به این عنوان دست پیدا کرده است.

تیم سپاهان نیز تاکنون چهار بار عنوان قهرمانی جام حذفی را به دست آورده تا با تعداد قهرمانی‌هایش در لیگ برتر برابری کند.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول