اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

نگاهمان به اشاره رهبری باشد / هدف دشمن دور کردن ما از مسیر شهداست

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاهمان به سمت اشاره رهبر باشد و با حضور حماسی در میدان نقش خود را برای انتخاب رئیس جمهوری که در مسیر شهدا باشد، ایفا کنیم.

نگاهمان به اشاره رهبری باشد / هدف دشمن دور کردن ما از مسیر شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای روستای تل‌سیاه اظهار داشت: فلسفه شکل‌گیری چنین جمع و جلساتی قاعدتاً درک آن راه و شناخت مسیر و موقعیت شهدای عظیم‌القدر ما است که شهدا با درک موقعیت در آن زمان به وظیفه خود عمل و حیات ابدی پیدا کردند.

عبدالکریم جمیری افزود: هرکس که بخواهد در مسیر شهدا باشد و راه آنها را ادامه دهد، باید موقعیت و مسیر حقیقی که باید در آن قرار گیرد را بشناسد تا بتواند به شهدا بپیوندد و حیات ابدی پیدا کند.

وی اضافه کرد: شهدای عظیم‌القدر ما علت اساسی این توفیق در محضر خداوند متعال را پیدا کردند که مطیع فرمان خدا شدند و جز به خدا به چیز دیگری نیاندیشیدند؛ آنها همه سختی‌ها و دشواری‌ها را تحمل کردند و جانشان را در راه پذیرش فرمان خدا و ولی الهی تقدیم کردند و با همه توان و سرمایه در میدان حضور یافتند.

جمیری ادامه داد: درک جایگاه شهدا نزد خداوند برای ما امروز قابل دریافت نیست، من و شما نمی‌توانیم جایگاه شهید و آن حیات الهی که را درک کنیم، ولی می‌توانیم به آثار وجود شهدا در این نظام پر خیر و برکت و الگو در نظام هستی نگاه کنیم و قدر شهدا را بدانیم، هرچه عزت و نعمت وجود دارد زیر سایه ولایت الهی و به برکت این شهداست.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر آنها غرق دنیا می‌شدند، این نظام اسلامی اینقدر سربلند نبود و استکبار جهانی در برابر عظمت این امت به زانو در نیامده بود.

جمیری تاکید کرد: نباید فشار و تبلیغ دشمن و توجه به زرق و برق دنیا ما را از حرکت به سمت مسیر شهدا باز بدارد زیرا که هدف دشمن همین است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب، ما را به عرصه سیاسی و اقتصادی برای مقابله با دشمن دعوت می‌کند و این یعنی الگو گرفتن از شهدا و فلسفه شکل‌گیری این جلسات نیز درک شهدا و جایگاه آنهاست.

جمیری بیان کرد: باید به بسیجیان آفرین گفت که این صحنه‌های پرشور را تداعی می‌کنند و فرهنگ شهادت‌طلبی را ترویج می‌دهند و به فرموده مقام معظم رهبری آنان که راه شهدا را می‌روند و به نظام اسلامی کمک می‌کنند، معلوم نیست که اجرشان کمتر از شهدا باشد.

وی در ارتباط با نامگذاری سال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: باید منویات مقام معظم رهبری را مو به مو دنبال کنیم و نگاهمان به سمت اشاره رهبر باشد و با حضور حماسی در میدان نقش خود را برای انتخاب رئیس جمهوری که در مسیر شهدا و خدمتگزاری به مردم و در تبعیت از رهبری کمترین تدبیری در روش و منش او نباشد، انتخاب کنیم.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول