اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون تاکید کرد

ایجاد امنیت شغلی برای کارگر و سرمایه‌گذار

امام جمعه کازرون گفت: مسئولان امنیت شغلی برای کارگر و سرمایه‌گذار را فراهم کند تا حماسه اقتصادی که مد نظر مقام معظم رهبری است محقق شود.

ایجاد امنیت شغلی برای کارگر و سرمایه‌گذار

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند صبح امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرستان کازرون که در تالار مردانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: چند سالی است که مقام معظم رهبری با مسائل اقتصادی سال را نامگذاری می‌کنند و در تمام آن‌ها در ایجاد کار و حمایت از تولیدکننده و سرمایه‌گذار تأکید شده است.

وی با بیان اینکه مقوله ایجاد کار و تولید با حرف و برگزاری بزرگداشت صورت نمی‌گیرد گفت: برای تحقق این امر مهم باید کار فرهنگی صورت گیرد و بیش از پیش به کار و سرمایه و تولیدکننده اهمیت داده شود.

امام جمعه کازرون افزود: زمانی که حقوق کارگر به‌موقع پرداخت نشده و امنیت کار و سرمایه فراهم نشود، از مشکلات اقتصادی رهایی پیدا نمی‌کنیم.

خرسند ابراز داشت: بنا بر تجربه کشورهای دنیا دولت کارآفرین خوبی نبوده بنابراین در این راستا نباید برای تحقق این امر از دولت توقع داشته باشیم.

این مسئول وابستگی و امتیازدهی دولت روسیه به کشورهای غربی و آمریکا را ناشی از مشکلات اقتصادی این کشور دانست و تصریح کرد: در کشور روسیه تمام کارها به دست دولت سپرده شده بود و همین باعث وابستگی آن شد.

وی در ادامه از وجود سیستم بانکی پیچیده و مانع‌تراشی‌های برخی ادارات از سرمایه‌گذار در شهرستان کازرون انتقاد کرد و افزود: در فضایی که سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری و ایجاد کار و تولید با موانع رنگارنگ روبه‌رو شود به طور یقین از کار و تولید و سرمایه‌گذاری دست می‌کشد.

خرسند از مسئولان خواست مسیر سرمایه‌گذاران را در ایجاد تولید و اشتغال هموار کنند تا مشکلات اقتصادی کشور حل شود.

امام جمعه کازرون در بخش دیگر سخنانش از روند اجرایی بسیار کند پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان کازرون گلایه کرد و افزود: این شهرستان در بحث ساخت مسکن مهر در سطح استان فارس بسیار عقب است و تاکنون با پیشرفت فیزیکی 20 تا 40 درصد همراه بوده و در برخی دیگر نیز هیچ‌گونه پیشرفتی صورت نگرفته است.

خرسند پروژه ساخت مسکن مهر در کشور را یکی از کارهای خوب و مهم دولت نهم و دهم عنوان کرد و اذعان داشت: مسئولان راه، مسکن و شهرسازی این استان فقط به گزارش آمار و ارقام بسنده نکنند و با تلاشی مضاعف تا پایان این دولت به تعهدی که به مردم این شهرستان داده شده است جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/‌2448/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول