اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین انتظامی همدان:

طرح ارتقای امنیت اجتماعی با جدیت اجرا می‌شود

جانشین انتظامی استان همدان گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی از نهم اردیبهشت آغاز شده و از تمام توان پلیس‌های تخصصی و میدانی برای اجرایی شدن آن استفاده می‌شود.

طرح ارتقای امنیت اجتماعی با جدیت اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حاجی‌محمد مهدیان‌نسب عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح ارتقای امنیت اجتماعی در همدان اظهار کرد: در این طرح برخورد با موتورسیکلت‌ها و خودروهای مزاحم، در قالب طرح‌های موضوعی، منطقه‌ای و حجمی که به صورت عملیات مشترک نیروی انتظامی است، انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مردم با رعایت حجاب و عفاف در جامعه همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند، اظهار کرد: کاروان‌های شادی در عروسی با رعایت شئونات همراه باشد، چراکه ما تیم‌های تخصصی ویژ‌ه‌ای را برای کنترل آنها از قبل هماهنگ کردیم و اگر کسی بخواهد آرامش مردم را خدشه‌دار کند، برخورد می‌کنیم.

جانشین انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی از نهم اردیبهشت‌ماه آغاز شده و ادامه دارد و در ماه رمضان و تابستان نیز شدت می‌یابد و پس از آن به حالت عادی برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه طرح‌های ما با دو رویکرد اجرا خواهد شد، افزود: رویکرد اول اینکه پلیس خودش به صورت سلبی انجام می‌دهد و رویکرد دوم اینکه ما از توان فرهنگی و اجتماعی همه اداره‌ها و متولیان استفاده می‌کنیم.

مهدیان‌نسب با اشاره به اینکه اکیپ‌های محسوس و غیرمحسوس نیروی انتظامی نیز زیاد است و طرح با جدیت اجرا می‌شود، بیان داشت: از تمام توان پلیس‌های تخصصی و میدانی برای پوشش این طرح استفاده می‌شود.

انتهای پیام/89003/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول