اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد

تحصیل بیش از 7 هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیش از 7 هزار دانشجو دارد.

تحصیل بیش از 7 هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد؛ حسن بسکابادی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با روسای دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سالن اجتماعات دانشگاه مرکزی اظهار کرد: ششمین جشنواره آموزشی شهید مطهری همزمان با هفته آموزش و با شعار آموزش پزشکی پویا، حرکتی هوشمندانه در مسیر خودکفایی و تولید ملی از چهاردهم تا نوزدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در سراسر کشور ادامه دارد.

وی ادامه داد: پژوهش از نکته‌های مهم در راستای رسیده به آموزش پزشکی پویا است و نواقص و چالش‌های آن را به خوبی نشان می‌دهد و می‌توانیم با بررسی به سمت تولید منابع علمی داخلی پیش برویم.

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: توانمندسازی اساتید و هیئت‌های علمی در راستای رسیدن به شعار آموزش پزشکی پویا، حرکتی هوشمندانه در مسیر خودکفایی و تولید ملی موثر است و می‌تواند کمک شایانی به پیشرفت‌های آموزشی سیستم دانشگاهی کشور کند.

بسکابادی عنوان کرد: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیش از هفت هزار دانشجو دارد که تفکر و اندیشه آنان در این مسیر کارساز و کمک‌کننده است که در این راستا کمیته‌ای در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تشکیل شده و نظرات و نقاط ضعف آموزشی را از دیدگاه دانشجویان بررسی و به سطوح بالا انتقال می‌دهد.

وی با تاکید براینکه اخلاق حرفه‌ای باید شاخص ارتقای سطح آموزش قرار گیرد، خاطرنشان کرد: اخلاق حرفه‌ای از جمله مسائل مهمی است که دانشجویان و پزشکان آینده این مملکت باید بدان اهمیت ویژه‌ای دهند و برای این شاخص اهمیت بالایی در نظر گرفته شود.

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: تمامی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد در راستای رسالت آموزشی خود در هفته آموزش به برگزاری برنامه‌هایی اعم از برگزاری نمایشگاه، میزگرد و همایش‌هایی در این حیطه می‌پردازند.

بسکابادی با اشاره به شعار هفته آموزش دانشکده‌های علوم پزشکی مشهد، ادامه داد: ریفورم گامی به سوی آموزش پزشکی پاسخگو در دانشکده پزشکی، آموزش مشارکتی در دانشکده دندانپزشکی، اخلاق حرفه‌ای و ارزیابی کیفیت آموزش در دانشکده‌های پیراپزشکی و بهداشت، ارتقای آموزش در راستای تولید ملی در دانشکده داروسازی و راهکارهای ارتقای کیفیت در آموزش در دانشکده پرستاری است.

وی خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه نیز برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره شهید مطهری در بیمارستان قائم مشهد و هفته آموزش در معاونت آموزشی دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70018/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول