اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دامغان:

جهاد همگانی در مسیر تبیین اندیشه‏های استاد مطهری شکل گیرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دامغان گفت: در برهه کنونی، بسیار لازم است تا جهاد همگانی در مسیر تبیین اندیشه‏های استاد مطهری شکل گیرد.

جهاد همگانی در مسیر تبیین اندیشه‏های استاد مطهری شکل گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‌الاسلام مهدی مقری پیش از ظهر امروز در همایش مربیان عقیدتی شهرستان دامغان که در نمازخانه شهدای گمنام این شهر برگزار شد، بیان کرد: باید استاد مطهری را الگو و سرلوحه زندگی خود قرار داده و اعتقادات مذهبی و سیاسی آن شهید بزرگوار را مبنا قرار دهیم.

وی افزود: تفکرات و عقاید و راه و روش شهید مطهری ریشه در انقلاب اسلامی دارد و این‌ها همه می‌تواند یک درس آموزنده باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دامغان ادامه داد: باید تمام تلاش خود را در زمینه جهاد سیاسی عملی کنیم چرا که پیروزی در عرصه سیاسی پیروزی در عرصه اقتصادی را به همراه دارد.

مقری بسیجیان و مربیان عقیدتی را به جهاد همگانی دعوت کرد و افزود: بسیجیان باید با افکار خود سطح وسیع جامعه را در برگیرند و دست به یک جهاد بزرگ بزنند.

وی تصریح کرد: ما با آثار به جای مانده از اساتید برجسته کشور همانند استاد مطهری می‌توانیم سطح علمی، فرهنگی و مذهبی خود را ارتقا بخشیم.

همچنین یک کارشناس مسائل سیاسی در این مراسم گفت: مقام معظم رهبری با تعیین بهترین نام‌ها همه ساله برای ما یک مسیر متوالی که نیل به حیات معقول دارد را رقم می‌زنند.

ابوتراب کاتبی افزود: رهبر معظم انقلاب بر اساس درایت و آینده‌نگری خود آینده‌ای روشن را برای انقلاب اسلامی پیش‌بینی می‌کند که این امر مستلزم بصیرت مردم است.

انتهای پیام/2249/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول