اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

شیعه و سنی دست به دست هم آماده جهاد با وهابیت باشند

امام جمعه چابهار گفت: در شرایط کنونی که گروهک‌های تروریست و تکفیری دست به اقدامات شنیع و قبیح می‌زنند، شیعه و سنی باید دست به دست هم داده و آماده جهاد با وهابیت باشند.

شیعه و سنی دست به دست هم آماده جهاد با وهابیت باشند

حجت‌الاسلام سید محمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چابهار با اشاره به حمله سلفی‌ها و وهابیون افراطی به مرقد مطهر «حجربن‌عدی» و ربودن پیکر مطهر یاور امیرالمؤمنین (ع)، اظهار داشت: عامل مستقیم این حرکت‌ها‌ حتی اگر گروهک‌های تروریستی مسلمان باشند، پشت سرشان آمریکا و رژیم صهیونیستی است لذا اهانت به مقدسات اسلامی آتش خشم ملت ایران را شعله‌‌ور خواهد کرد.

وی افزود: اسلام بی‌احترامی به مرده‌گان را جایز نمی‌داند، آنها با این جهش‌های وحشیانه خود تنها احساسات مسلمانان را جریحه‌دار می‌کنند.

خطیب جمعه چابهار متذکر شد: از «حجربن‌عدی» چیزی کاسته نمی‌شود، وهابیون باید بدانند که بالاخره زمستان تمام می‌شود و روسیاهی به زغال می‌ماند.

موسوی اهانت به مقدسات اسلامی را به شدت محکوم کرد و گفت: بنا به فرموده قرآن کریم «مثل کسانی که کفر ورزیدند (در عدم درک حقایق) مانند این است که کسی به حیوانی بانگ بزند که چیزی جز صدا، ندایی نمی‌شنود (آنان) کر و لال و کورند از این رو عقل خود را به کار نمی‌گیرند».

وی اضافه کرد: نبش قبر مؤمن به ویژه «حجربن‌عدی» یار با وفای مولای متقیان علی (ع) و صحابه پیامبر در اعتقادات مسلمان، غیرمسلمان و مذاهب اسلامی مورد تأیید قرار نمی‌گیرد و همواره مورد لعنت شیعه و سنی قرار گرفته‌اند.

امام جمعه چابهار با اشاره به اینکه نظامیان وهابی می‌خواهند با افکار پلیدشان اختلاف و تفرقه بین شیعه و سنی بیافکنند تصریح کرد: آنها تنها می‌خواهند غرور مسلمانان را خدشه‌دار کنند و وحدت مسلمانان را برهم زنند.

موسوی اضافه کرد: در تمام معادلات و نقشه‌های نظامیان وهابی دقیقاً دست استکبار در کار است و این اتحاد شوم سلفی‌ها و صهیونیست‌ها است که می‌خواهند علما و یاران پیامبر خدا را مورد تحقیر قرار دهند.

این مسئول متذکر شد: بار دیگر این جنایت قبیح و شنیع وهابیون و گروه‌های تکفیری را به شدت محکوم کرده و از همه مسلمانان می‌خواهیم تا بر وحدت و انسجام دینی و اسلامی خود بیش از گذشته بیفزایند تا خاری بر چشم دشمنان اسلام باشد.

انتهای پیام/75002/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول