اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

جمع‌آوری بیش از 100 میلیون ریال زکات در شهرستان چرام

رئیس کمیته امداد چرام از جمع‌آوری بیش از 100 میلیون ریال زکات مردم این شهرستان در سال جاری خبر داد.

جمع‌آوری بیش از 100 میلیون ریال زکات در شهرستان چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز نشست هم‌اندیشی بیش از 50 نفر از دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستا با شورای زکات چرام در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی‌حسن مظاهری در این نشست از جمع‌آوری بیش از 100 میلیون ریال زکات مردم شهرستان در سال جاری خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام اظهار کرد: هدف از این نشست جلب و توسعه مشارکت‌های عمومی و استفاده از توان فکری منتخبین مردم در روستاها در راستای احیاء سنت حسنه زکات می‌باشد.

وی افزود: در راستای جمع‌آوری زکات در سال جاری، مردم نوع‌دوست شهرستان چرام تاکنون قریب 100 میلیون ریال زکات جهت کمک به نیازمندان پرداخت کردند.

مظاهری اظهار امیدواری کرد که با تشریک مساعی و همت عاملین زکات، دهیاران، شوراهای اسلامی و هسته‌های نیکوکاری، زکات جمع‌آوری شده امسال رشد چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

این مسئول عنوان داشت: سال گذشته مبلغ 450 میلیون ریال زکات جمع‌آوری شد که این مبلغ صرف احداث تعمیرات مساجد و کمک به نیازمندان در راستای حل مشکلات معیشتی آن‌ها شد.

مرتضوی بخشدار مرکزی شهرستان چرام در این نشست برنامه‌های کمیته امداد را هدفمند، عدالت محور و دارای افق روشن توصیف کرد و گفت: از همه دهیاران و اعضاء شوراهای اسلامی درخواست می‌کنم از هرگونه همکاری با این نهاد مقدس دریغ نکنند.

مهراب جعفری نماینده دهیاران و شورای اسلامی نیز در این نشست، گفت:مردم اعتماد کامل نسبت به کمیته امداد دارند و در یکسال گذشته خدمات قابل توجهی در جهت تعمیر مساجد و کمک به نیازمندان صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/82002/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول