اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دوچرخه‌سوار کشورمان انجام شد

1500 کیلومتر دوچرخه‌سواری با پیام خلیج فارس

محمد افشار، رکاب‌زن کشورمان با هدف گرامیداشت روز ملی خلیج همیشه فارس 1500 کیلومتر رکاب می‌زند.

1500 کیلومتر دوچرخه‌سواری با پیام خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، محمد افشار دوچرخه‌سوار و سرباز وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران با پیام خلیج فارس در حال پیمودن شهرهای ساحلی حاشیه خلیج فارس در جنوب ایران است.

این عضو فدراسیون دوچرخه‌سواری جمهوری اسلامی ایران (سایکل توریست) عصر امروز در حاشیه عبور از بندر کنگان در دیدار و نشست با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان اظهار داشت: با گرامیداشت 3 وزیر، فرماندهی مهندسی جنگ و 1000 شهید وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و با هدف گرامیداشت روز ملی خلیج همیشه فارس و با حمایت وزارت دفاع، سفر خود را دوم اردیبهشت‌ماه از شهر اهواز آغاز کردم.

وی افزود: قرار است مسیر 1500 کیلومتر تا بندرعباس را با نام خلیج فارس و زنده نگه داشتن شهدای والامقام رکاب بزنم.

افشار که در کارنامه خود سابقه حضور در تیم ملی دوچرخه سواری را دارد، اذعان داشت: کوردلان بدانند، نام بلند خلیج همیشه فارس قدمتی به بلندای تاریخ دارد و کسی نمی‌تواند این واقعیت انکارناپذیر را خدشه‌دار کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان نیز با تحسین این اقدام ارزشمند ابراز داشت: وجود بنادر کهن و تاریخی از جمله بنادر ثلاث سندی محکم بر حقانیت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بر خلیج تا ابد فارس است.

محمد بحرینی‌نژاد یادآور شد: در حال حاضر بیش از 20 ورزشکار عضو رسمی هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان کنگان هستند که چندین مدال در مسابقات استانی و کشوری را کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول