اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده قالیباف در مناظره انتخاباتی:

اصولگرایانی مبتنی بر اصول هستیم

نماینده قالیباف در مناظره انتخاباتی دانشگاه مازندران گفت: ما اصولگرایانی مبتنی بر قدرت نیستیم بلکه مبتنی بر اصول هستیم.

اصولگرایانی مبتنی بر اصول هستیم

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری فارس از بابلسر، پیش از ظهر امروز مناظره‌ای بین سید موسی پورموسوی نماینده محمدباقر قالیباف و حجت‌الاسلام صفر الهی راد نماینده کامران باقری لنکرانی در محل آمفی تئاتر دانشکده علوم انسانی دانشگاه مازندران برگزار شد.

پورموسوی نماینده قالیباف در این مناظره با اشاره به اینکه انقلابیون و ولایت‌مداران واقعی وقتی منزوی می‌شوند، افراد متقلب روی کار می‌آیند و روزی بحث اصولگرایی می‌کنند و روز دیگر بحثی دیگر، گفت: کشورداری قلعه‌داری یا خان قاجاری نیست.

وی در ادامه با طرح این سوال که ما قطعا با پدیده شوم فتنه مخالف هستیم ولی آیا اینکه بگوییم قانون انتخابات مشکل دارد چیز بدی است؟ گفت: قطعا موسوی و کروبی اشتباهاتی تاریخی کردند ولی ما که برای اسلام، انقلاب، دین و ولایت کار می‌کنیم معتقدیم که در زمانی که تکثر به وجود می‌آید بهترین کار ملاک قراردادن عقلانیت است.

پورموسوی در ادامه با اشاره به اینکه ما اصولگرایانی مبتنی بر اصول هستیم و نه مبتنی بر قدرت، گفت: کسی نمی‌تواند افرادی همچون آقایان محصولی و الهام را از آقای احمدی‌نژاد جدا کند، جدایی اینها از هم همانند جراحی لاله و لادن است.

پورموسوی در ادامه این مناظره گفت: ما هنوز هم معتقد هستیم که می‌شد فضا را در زمان فتنه آرام‌تر کنترل کرد و در این زمینه باید همواره تفاوت بین فتنه‌گر و معترض را در نظر داشت.

انتهای پیام/86025/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول