اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهریز:

معلمان طلایه‌داران پیشرفت کشور هستند

فرماندار مهریز گفت: معلمان طلایه‌داران پیشرفت و تعالی کشور هستند.

معلمان طلایه‌داران پیشرفت کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، مهدی کیانی‌مقدم در مراسم نمادین تجلیل از مقام معلم که در آموزشگاه فاطمیه مهریز برگزار شد معلمان را طلایه‌داران پیشرفت و تعالی کشور دانست و خاطرنشان کرد: ارتقای سطح علمی و معنوی جامعه مرهون تلاش‌های بی‌وقفه معلمان است.

وی اظهار داشت: معلمی شغل نیست بلکه عشق است و معلم باید در این راه بسوزد و با مشکلات و کاستی‌ها بسازد و پیوسته برای تحقق اهداف آموزشی و پرورشی جوانان و نوجوانان تلاش کند.

کیانی‌مقدم خاطرنشان کرد: هفته معلم فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به تلاش، مجاهدت و ایثارگری قشر شریف و زحمت‌کشی که شغل انبیا را برگزیده و بر اوج جان‌ها خط دانش و ایمان می‌نگارند.

وی ضمن تبیین نقش و وظایف دستگاه‌های شهرستان در گرامیداشت هفته معلم افزود: انسان نیز با پذیرش مسئولیت معلمی، نام خویش را در این گروه و در قالب واژه مقدس «معلم» ثبت کرده است.

فرماندار مهریز در ادامه به نمایش گذاشتن نقش شهید مطهری در روشنگری جامعه در تمامی برنامه‌های هفته معلم را مورد تاکید قرار داد و گفت: انتخاب سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان روز معلم انتخابی بسیار شایسته و به جا است، شهید استاد مطهری با کوله باری از اندیشه‌های ناب و اصیل اسلامی وارد محیط پرمخاطره دانشگاه شد و با تمام توان و نیرو از اسلام ناب و حقیقی دفاع کرد، او هم در مقابل روشنفکران غرب زده ایستاد و هم در مقابل انسان‌های متحجر که از دین و مقتضیات زمان خویش آگاهی نداشتند.

وی از زحمات و تلاش‌های ایثارگرانه معلمان شهرستان مهریز که منتهی به کسب افتخارات متعدد در عرصه های علمی و فرهنگی برای شهرستان گردیده قدردانی کرد.

در پایان این مراسم امام جمعه، فرماندار و مسئولین شهرستان با اهدای شاخه‌ای گل، از معلمان این دبیرستان قدردانی کرده و هفته معلم را به آنان تبریک گفتند.

انتهای پیام/90005/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول