اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان خبر داد

اجرای عملیات شبکه‌گذاری فاضلاب در 16 شهر خوزستان

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان از اجرای عملیات شبکه‌گذاری فاضلاب در 172 جبهه کاری در 16 شهر استان خبر داد.

اجرای عملیات شبکه‌گذاری فاضلاب در 16 شهر خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان خوزستان، محمدعلی صنیعی‌نژاد اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته هم‌اکنون عملیات شبکه‌گذاری فاضلاب در 172 جبهه کاری در 16 شهر استان خوزستان در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه موضوع شبکه فاضلاب در شهرهای استان خوزستان از سال‌های کمتر مورد توجه قرار گرفته بود، عنوان کرد: اکنون با نظر مثبت دولت برای توسعه شبکه‌های فاضلاب در شهرهای استان خوزستان از طریق فروش اوراق مشارکت، خوشبختانه این امیدواری پیش آمده که بتوانیم برای همیشه مشکل فاضلاب در استان را حل و مرتفع کنیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای استان خوزستان، با بیان اینکه کار بزرگی در همه شهرها در حال انجام است، خاطرنشان کرد: مسئولان شهرهای درگیر در پروژه‌های شبکه‌گذاری فاضلاب با اصل وحدت و هماهنگی اولیه قطعا همه مسائل را حل خواهند کرد.

*172 جبهه کاری

وی با ابراز رضایت از هماهنگی‌های صورت گرفته پیش از اجرای پروژه‌ها، بر واگذاری همزمان انشعابات خانگی همزمان با اجرای خطوط فاضلاب، رعایت کیفیت کار، زمانبندی اجرا، جلوگیری از صدمه به سایر تاسیسات شهری و تسریع بر آسفالت معابر کار شده تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه کیفیت اجرای کار در 172 جبهه کاری احداث شبکه فاضلاب شهرهای استان خوزستان از محل مشارکت‌های مردمی باید مدنظر قرار بگیرد تا یک فعالیت ماندگار برای ما ثبت شود، اجرای هماهنگ پروژه‌های دستگاه‌های مختلف در شهرستان‌ها و جلوگیری و پرهیز از دوباره کاری‌ها، واگذاری اشتراک‌های فاضلاب بلافاصله بعد از اجرای شبکه‌ها را از دیگر موارد مورد توجه در اجرای هرچه بهتر پروژه‌های ایجاد شبکه فاضلاب در 16 شهر استان اعلام کرد.

انتهای پیام/72001/ر/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول