اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از خودروسازان:

استارت تحقیق و تفحص از خودروسازان زده شد/ شورای رقابت بازار را ملتهب‌تر کرد

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از خودروسازان از اجرایی شدن طرح تحقیق و تفحص از خودروسازان خبر داد.

استارت تحقیق و تفحص از خودروسازان زده شد/ شورای رقابت بازار را ملتهب‌تر کرد

علی علیلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تحقیق و تفحص از خودروسازان آغاز شده و در حال حاضر دبیرخانه این طرح تشکیل و اقدامات از طریق این دبیرخانه در حال پیگیری است.

وی پیش‌بینی کرد در مدت کمتر از چهار ماه تحقیق و تفحص از خودروسازان به پایان برسد.

علیلو گفت: براساس قانون شش ماه فرصت برای تحقیق و تفحص پیش‌بینی شده ولی تلاش می‌شود تا در چهار ماه کارهایی اجرایی را به اتمام رسانده و مردم را درباره نتایج حاصل از این تحقیق آگاه کند.

وی تحقیق و تفحص از خودروسازان را اقدامی عملی برای پایان دادن به اوضاع نابسامان خودرویی در کشور دانست و گفت: نمایندگان مجلس به عنوان اقدامی برای شناسایی و ارائه راهکار برای مشکلات موجود در صنعت خودرویی کشور موضع تحقیق و تفحص را مطرح و عملیاتی کردند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با تایید اوضاع نابسامان قیمت خودرو گفت: با تحقیق و تفحص از خودروسازان و مشخص شدن نتایج آن می‌توان موضوع قیمت خودرو را به صورت ریشه‌ای حل کرد.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از خودروسازان در پاسخ به اینکه تحقیق و تفحص در بلند مدت جوابگو خواهد بود و اکنون بازار خودرو نیازمند چاره اندیشی است، گفت: درست است و باید راهکاری برای کوتاه مدت تدبیر شود.

عضو کیمسیون صنعت و معدن در پاسخ به اینکه شورای رقابت بازار خودرو را بغرنج‌تر کرده است، گفت: این شورا نتوانست آنچه را که لازم بود اجرا کند و بازار را ملتهب‌تر کرد.

علیلو با اشاره به اینکه قبلا پیش‌بینی می‌شد که نتایج حاصل از جلسات شورای رقابت به نفع مردم و مورد انتظار آنها نباشد، گفت: با توجه به اینکه مبنای اطلاعاتی شورا سطحی و توسط خود خودروسازان است نمی‌توان بر آمار و ارقام اعلامی از سوی این مبادی تکیه داشت.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول