اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد

صدور 2000 مجوز نشریه در طول دولت نهم و دهم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 2 هزار مجوز فعالیت نشریه در طول خدمت دولت نهم و دهم صادر شد تا وارد عرصه مطبوعات شوند.

صدور 2000 مجوز نشریه در طول دولت نهم و دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، سید محمد حسینی امروز در جلسه شورای اداری بوکان، اظهار داشت: این مجوزها برای فعالیت در استان‌های مختلف کشور صادر شده است لیکن امیدوار هستیم در رشد فرهنگی، صنعتی و علمی کشورمان در کنار مسئولان قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: مطبوعات در آستانه انتخابات برای ایجاد نشاط سیاسی موثر واقع می‌شوند و رای‌دهندگان و جامعه را برای ورود به این فضا آماده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه برپایی انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری قرار گرفته‌ایم، افزود: با حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده به جهانیان نشان می‌دهیم که تحریم‌های اقتصادی و سیاسی علیه ایران تاثیری در اراده ملت ما ندارد و آنها همواره برای دفاع از آرما‌ن‌های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری تا پای جان مصمم هستند.

حسینی با بیان اینکه ملت با بصیرت، شجاع و ولایتمدار کشورمان همواره در کنار مسئولان قرار دارند، افزود: با وجودی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشکلات فراوان اقتصادی برای ملت‌مان ایجاد کرده‌اند ولی ملت مان همچنان نشان دادند که مدافع ارز‌ش‌های انقلاب هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم و دهم را یکی از پرتلاش‌ترین دولت‌ها بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: برپایی سفرهای استانی در پیشبرد برنامه‌های دولت تاثیر قابل توجهی داشته است به طوری که اعضای هیئت دولت در نقاط مختلف کشور در استان‌ها، شهرستا‌ن‌ها و روستاهای دورافتاده حضور یافته و چگونگی اجرای مصوبات را دنبال می‌کنند. وی به تحرکات دشمنان علیه دین مبین اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: کشورهای غربی به انحای گوناگون وارد کارزار علیه مسلمانان شده‌اند ولی مسلمانان به ویژه ملت ایران اسلامی با هوشیاری خود این تهدیدها را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/61002/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول