اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سرای روزنامه‌نگاران گیلان خبر داد

برگزاری جشنواره فصلی مطبوعات در گیلان

مدیر سرای روزنامه‌نگاران گیلان از برگزاری جشنواره فصلی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و نمایندگی‌های نشریات کشوری در استان خبر داد.

برگزاری جشنواره فصلی مطبوعات در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرسول سماکچی عصر امروز در گردهمایی و هم‌اندیشی اصحاب رسانه گیلان با اشاره به شیوه‌نامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری جشنواره مطبوعات اظهار کرد: امسال جشنواره فصلی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سرپرستی نشریات کشوری طبق شیوه‌نامه مذکور توسط سرای روزنامه‌نگاران گیلان برگزار می‌شود.

وی گزارش، گفت‌وگو، تیتر، عکس و ... را از جمله مواردی عنوان کرد که مطبوعات استانی، دفتر خبرگزاری‌ها و سرپرستی روزنامه‌های سراسری می‌توانند در آن شرکت کنند.

سماکچی داوری آثار مذکور را توسط داوران استانی و ملی اعلام کرد و افزود: هزینه داوری‌ها و جایزه آثار برتر از طریق سرای روزنامه‌نگاران ایران پرداخت می‌شود.

این مسئول همچنین از برگزاری کلاس‌های آموزش خبرنگاری توسط سرای روزنامه‌نگاران گیلان خبر داد و تصریح کرد: آموزش مذکور با حضور اساتید کشوری برگزار می‌شود.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران گیلان ثبت‌نام برای خبرنگاران در کلاس‌های آموزش خبرنگاری را رایگان خواند و بیان کرد: کلاس‌های مذکور به صورت تخصصی برگزار می‌شود.

وی در ادامه اصحاب رسانه را دارای استقلال و آزادی ویژه دانست و یادآور شد: احساس مسئولیت ملی و میهنی در اصحاب رسانه بیشتر از دیگر اقشار جامعه است.

سماکچی به شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در سال جاری اشاره کرد و گفت: تبیین شعار مذکور برای مردم از وظایف رسانه‌ها است.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران گیلان نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری را دارای راهبرد دانست و اظهار کرد: امسال مردم با حماسه سیاسی انتخابات را برگزار می‌کنند.

وی حماسه را نیازمند دلیری و شجاعت ویژه خواند و بیان کرد: وظیفه اصحاب رسانه در حضور پر شکوه مردم در انتخابات ویژه است.

مردم از دستگیری اعضای شورای رشت خوشحال هستند

سماکچی به دستگیری اعضای شورای شهر رشت اشاره کرد و افزود: عامه مردم از دستگیری اعضای شورای رشت خوشحال هستند.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران گیلان در پایان با بیان اینکه مردم به دنبال افراد سالم و صالح هستند، تصریح کرد: دستگاه قضایی تکلیف مجرمان را مشخص می‌کند.

انتهای پیام/84001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول