اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود تغییراتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد

مطبوعاتی‌ها همچنان در انتظار هشتمین جشنواره مطبوعات اصفهان نشسته‌اند

با وجود تغییراتی که طی چند ماه گذشته در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان به وجود آمده است، خبرنگاران و مطبوعاتی‌های اصفهان همچنان در انتظار برگزاری هشتمین جشنواره مطبوعات و نمایندگی خبرگزاری‌های داخلی استان اصفهان نشسته‌اند.

مطبوعاتی‌ها همچنان در انتظار هشتمین جشنواره مطبوعات اصفهان نشسته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از هفت سال گذشته تاکنون جشنواره مطبوعات و نمایندگی خبرگزاری‌های داخلی استان اصفهان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار می‌شود و جشنواره منطقه‌ای نیز از دو سال گذشته تاکنون در کنار این جشنواره در اصفهان برگزار می‌شود که تمام روزنامه‌نگاران، نویسندگان و خبرنگاران مطبوعات محلی، نمایندگی نشریات سراسری و همچنین نمایندگی خبرگزاری‌های فعال در استان‌های اصفهان و استان‌های هم‌جوار مانند چهارمحال و بختیاری، فارس، قم، یزد در این جشنواره شرکت می‌کنند.

این جشنواره بیشتر در 10 بخش سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس، طراحی و گرافیک، گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر، طنز و بخش ویژه با هدف افزایش رقابت تأثیرگذار در رشد کیفی و محتوایی مطبوعات برگزار شده و تعدادی از فعالان در این عرصه را جزو برترین‌ها کرده است.

براساس روال هر سال فراخوانی اعلام و زمان مشخصی برای ارسال آثار در نظر گرفته شده بود اما هنوز برای هشتمین جشنواره مطبوعاتی از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان فراخوانی اعلام نشده و مطبوعاتی‌ها هنوز در انتظار اعلام این فراخوان نشسته‌اند تا ببینند مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی چه برنامه‌ای را برای هشتمین دوره جشنواره مطبوعات در نظر گرفته است.

هر چند سال گذشته برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان سالی پر خبری بود و ماجرای این ازدیاد خبری، از برکناری حسینی آغاز شد و در اردیبهشت ماه سال گذشته محمود شالویی بر مسند مدیریت تکیه زد اما شالویی نیز در اواسط دی ماه سال گذشته به دلیل اینکه بخشی از دغدغه‌اش در تهران بوده و تنها وقت کمی را صرف اصفهان می‌کرد از مسند مدیریتی ارشاد برکنار شد و اسفند ماه سال گذشته حجت الاسلام محمد قطبی مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را به عهده گرفت.

طبیعی است که با این تغییر پست و سمت‌ها طی یک سال اداره‌ای مانند فرهنگ و ارشاد به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان فرهنگی در اجرای برنامه‌های خود کمی دچار مشکل شود اما این تغییرها نمی‌تواند جلودار انتظارات مردم باشد و باید فرصتی در اختیار مدیر جدید گذاشته شود تا ضمام امور را به دست بگیرد.

انتهای پیام/63007/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول