اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نایب رئیس فدراسیون والیبال

نشست مجمع عمومی هیئت والیبال استان برگزار شد

مجموع عمومی هیئت والیبال استان زنجان با حضور نایب رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد.

نشست مجمع عمومی هیئت والیبال استان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شامگاه یکشنبه مجموع عمومی هیئت والیبال استان زنجان با حضور نایب رئیس فدراسیون والیبال، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، رئیس هئیت والیبال استان و جمعی از فعالیت ورزش والیبال استان زنجان برگزار شد که در این نشست تراز مالی هیئت والیبال استان زنجان و تقویم کاری این هیئت با حضور اعضای مجمع عمومی بررسی و تصویب شد.

در این نشست اعتبارات دریافتی و پرداختی هیئت والیبال استان زنجان بررسی و به اطلاع اعضای مجمع رسید.

گفتنی است؛ در لیست دریافتی‏های والیبال استان، 70 میلیون ریال توسط اداره‌کل ورزش و امور جوانان استان در دو مرحله تأمین اعتبار شده است؛ همچنین فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران مبلغ 20 میلیون ریال به هیئت والیبال استان زنجان کمک مالی کرده است.

47 میلیون و 150 هزار ریال واریزی هیئت رئیسه والیبال استان زنجان برای تأمین منابع مالی هیئت والیبال زنجان بوده است. قسمتی از دریافتی هیئت والیبال استان زنجان از بابت شهریه و اجاره سالن و چمن بوده است که این مبلغ در سال 91 بالغ بر 323 میلیون و 834 هزار ریال بوده است. از دیگر دریافتی‏های هیئت والیبال استان زنجان، 28 میلیون و 600 هزار ریال از بابت لوازم سهمیه استانی از فدراسیون والیبال کشور تأمین شده است.

میزان دریافتی از بابت قراردادها 32 میلیون ریال و 35 میلیون و 445 هزار و 602 ریال نیز بابت دریافت کلاس‏های آموزشی بوده است.

گفتنی است؛ جمع کل دریافتی هیئت والیبال استان در سال 91 بالغ بر 577 میلیون و 29 هزار و 602 ریال بوده است. همچنین در این جلسه ریز هزینه‏های جاری و پرداختی‏های صورت گرفته بابت بستانکاری هیئت والیبال استان به اطلاع اعضا رسید. جمع کل پرداختی هیئت والیبال استان در سال 91 بالغ بر 609 میلیون و 332 هزار و 127 ریال است.

در این جلسه اعضای مجمع والیبال استان، دارایی‏های جاری و بدهی‏های جاری هیئت والیبال استان بررسی و ارقام نهایی آن را به اطلاع اعضا رسانده شد.

در پایان این جلسه، اعضا در مورد حضور تیم منتخب استان در لیگ کشوری به اجماع رسیدند و مقرر شد، والیبال استان در سال‌جاری صرفاً برای حضور در لیگ والیبال کشور چند تیم منتخب داشته باشد.

انتهای پیام/73002/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول