اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان‌رضوی:

حماسه اقتصادی در صنعت ساختمان با روحیه جهادی محقق می‌شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی گفت: در صنعت ساختمان با انجام یک کار جهادی و با اعتقاد به اجرای درست قوانین می‌توان علاوه بر افزایش تولید ناخالص ملی حماسه سیاسی و اقتصادی را تا پایان سال تحقق بخشید.

حماسه اقتصادی در صنعت ساختمان با روحیه جهادی محقق می‌شود

محمدرضا اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به شعار سال اظهار کرد: انتخاب شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب از دو منظر بوده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی افزود: انتخاب حماسه سیاسی به معنای حضور تمام اقشار مردم در انتخابات پیش‌رو ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بوده که حضور در این حماسه سیاسی وظیفه‌ای ملی است.

اخوان در ارتباط با حماسه اقتصادی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر نامگذاری سال‌ها با موضوعات رشد و توسعه ملی و اقتصادی انجام شده تا با تلاش مسئولان بتوان در این حوزه به استقلال و خودکفایی دست پیدا کرد.

وی با اشاره به صنعت ساختمان یادآور شد: مدیران اجرایی در صنعت ساختمان باید با توجه به شعار سال با تولید مسکن، اشتغال دانش‌آموختگان و گردش نقدینگی تاثیرگذار باشند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی با بیان اینکه بالاترین گردش نقدینگی پس از نفت در صنعت ساختمان است، تصریح کرد: در صنعت ساختمان با انجام یک کار جهادی و تیمی و با اعتقاد به اجرای درست قوانین می‌توان علاوه بر افزایش تولید ناخالص ملی؛ با مدیریت توانمند و مشارکت مردمی حماسه سیاسی و اقتصادی را تا پایان امسال تحقق بخشید.

اخوان با تاکید بر اینکه تصمیم‌گری در ساخت و سازهای شهری معطوف به شورای شهر می‌شود، اظهار کرد: در شورای شهر تمام موضوعات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مطرح می‌شود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در شورای شهر بررسی می‌شود ساخت و سازهای شهری است بنابراین بهتر است تا افرادی در آن ورود پیدا کنند که آشنایی کافی با این مقوله داشته باشند.

انتهای پیام/70022/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول