اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1/ یحیی آل‌اسحاق:

دولت آینده باید مسئله معیشت مردم را به هر قیمتی تضمین کند

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: دولت آینده مسئله معیشت مردم را به هر قیمتی که شده باید تضمین کند.

دولت آینده باید مسئله معیشت مردم را به هر قیمتی تضمین کند

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یحیی آل‌اسحاق بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد در سطح جهانی ،جهان سلطه ایران را بزرگ‌ترین تهدید خود می‌داند زیرا از قدرت ایران آگاهی دارند و به همین دلیل از حوزه اقتصادی وارد شده اند و جنگ اقتصادی تمام عیار علیه ایران به راه انداخته‌اند.

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان چالش عمده کشور را تورم ،بیکاری ،سلامت، معیشت دانست و افزود: نگرانی‌هایی در کشور وجود دارد که دولت آینده باید با نظام تدبیر مناسب موفقیت‌هایی را برای کشور به دست آورد.

آل اسحاق در ادامه تصریح کرد: سیاست‌های ما در اداره کشور باید واقع نگر و آرمان‌گرا باشد و مجموعه‌ای از این دو خصوصیت را داشته باشد، با نگاه به واقعیت‌ها و آرمان‌ها برای دنیا و آخرت مردم برنامه داشته باشد.

نامزد حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: اگر بگوییم تحریم‌ها ما را از کار انداخته حرف درستی نیست، در اقتصاد با دنیا رابطه داریم اما تحریم‌ها باعث شد گران زندگی کنیم و کار را تا مقداری سخت کردند اما می‌توانیم از همین فرصت تحریم‌ها برای فرصت‌های کشور استفاده کرد، از نظر اقتصادی نباید وابسته به دنیا باشیم و سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی اهداف ما را تحقق می‌بخشد.

وی در پاسخ به این سئوال که رحیم مشایی از سوی دولت وارد عرصه انتخابات می‌شود یا نه تصریح کرد: من حتی نمی‌توانم در مورد خود اظهار نظر کنم که می‌مانم یا کنار می‌کشم ، چه برسد به دیگران و اینکه نسبت به وی حساسیت وجود دارد باید گفت نسبت به چه کسی حساسیت وجود ندارد؛ فقط باید بگویم که اگر نظام را قبول دارید باید ساز و کارهای قانونی آن را هم قبول داشته باشید و به رأی شورای نگهبان احترام بگذارید.

این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان این‌که آرمان‌ها را باید به عنوان اصل و نه به دید حاشیه در اقتصاد نگریست، افزود: اصولگرایان معتقدند در اداره امور کشور واقعیت‌ها را باید دید و اجازه نداد دشمنان با برخی کاستی‌ها آرمان‌ها را مورد هجوم قرار دهند.

آل‌اسحاق بهترین اگوی اقتصادی متناسب با نظام اسلامی را متعلق به اصولگرایان دانست و گفت: ادعای ما این است که دو جریان دیگر می‌خواهند به صورت انتزاعی کشور را اداره کنند همچنان‌که اصلاح‌طلبان معتقدند اگر کشور را توسعه بدهیم مشکلات اتوماتیک‌وار برطرف می‌شود و دولتی‌ها هم می‌گویند به هر قیمتی به دنبال رفع شکاف‌ها باشیم و همه بودجه را به سمت کارهای عمرانی ببریم.

وی از پریدن دولت روی شاخه هزینه گفت و عنوان کرد: با یارانه منابع را توزیع می‌کنند و نهایتا در این راه به سرمایه‌گذاری و تولید کمتر توجه ‌می‌شود و امروز هم که می‌بینیم بر اثر همین توزیع نادرست 45 هزار تومان یارانه می‌دهند و 75 هزار تومان تورم ایجاد شده است.

انتهای پیام/60002/ق40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول