اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 99

موسوی: جوانان الفبای حماسه‌آفرینی را خوب بلدند

معاون فرمانداری شهرستان آزادشهر گفت: جوانان ما الفبای حماسه و حماسه‌آفرینی را خوب می‌دانند و نقش آنها در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری بسیار پررنگ است.

موسوی: جوانان الفبای حماسه‌آفرینی را خوب بلدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدحسن موسوی عصر امروز در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آزادشهر اظهار داشت: شکل‌گیری انقلاب اسلامی و مرور تاریخ 34 ساله نظام، بررسی اتفاقاتی که در این سال‌ها صورت گرفته از قبیل هشت سال دفاع مقدس و مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، دستیابی به علوم مختلف، اکتشافات و اختراعات و موفقیت‌هایی که در المپیادهای علمی و میادین ورزشی به دست آمده، همه نشان از حضور پررنگ جوانان ما در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و ورزشی بوده است.

وی تصریح کرد: یقین دارم این نیروی عظیم امسال هم در کنار سایر اقشار مردمی تلاش خواهند کرد و حماسه‌ساز خواهند بود.

نیازهای منطقی جوانان باید برآورده شود

معاون فرمانداری شهرستان آزادشهر با اشاره به نیازهای جوانان در حوزه‌های مختلف اذعان داشت: جوانان باید جدی گرفته شوند و نیازهای منطقی آنها برآورده شود.

موسوی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های دولتی ملزم هستند تا نسبت به مراجعه‌کنندگان جوان خود که دارای طرح و برنامه هستند، رسیدگی کافی و پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: در این میان نقش دستگاه‌هایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان پررنگ‌تر و اساسی‌تر است و باید با حساسیت تلاش کنید خروجی این فعالیت‌ها مثبت و ایده‌آل باشد.

معاون فرمانداری شهرستان آزادشهر اضافه کرد: در سال گذشته برنامه‌های خوبی را در حوزه جوانان برگزار کردیم که برگزاری «جشن بزرگ پیوند آسمانی برای یک‎هزار و 400 زوج گلستانی» به میزبانی آزادشهر با حضور معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، برگزاری «جشن ازدواج آسان برای 14 زوج» با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آگاهانه و برگزاری همایش «اقتصاد مقاومتی و نقش جوانان» نمونه‌ای از این برنامه‌ها بود که در سطح کشوری هم مورد توجه قرار گرفت.

برنامه‌های خوبی را امسال برای جوانان پیش‌بینی و اجرا می‎کنیم

موسوی ادامه داد: در سال‌جاری هم با تعامل اعضای ستاد و پیگیری‌های مستمر اداره ورزش و جوانان و همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان برنامه‌های خوبی را پیش‌بینی و اجرا خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: انتظار دارم این برنامه‌ها در مقایسه با برنامه‌های سال گذشته هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی رشد بیشتری داشته باشد و بتواند با سلیقه‌های جوانان مومن، انقلابی و همیشه در صحنه آزادشهر همخوانی داشته باشد.

تلاش می‎کنیم به دور از شعارگرایی در عمل پشتیبان جوانان باشیم

رئیس اداره ورزش و جوانان آزادشهر نیز با تمجید از حسن توجه فرماندار و معاون فرماندار آزادشهر و اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان به مسائل این قشر گفت: سیاست‌های کلی وزارت ورزش و جوانان در سال‌جاری مشخص شده و تمام سعی ما بر این است که با توجه به ظرفیت‌های موجود و امکاناتی که داریم به دور از شعارگرایی در عمل پشتیبان جوانان باشیم و طرح و برنامه‌های آنها را پیگیر کنیم.

قاسمعلی برزمینی تصریح کرد: برای استفاده بهینه از انرژی جوانان و مقابله با طرح و برنامه‌های شوم دشمنان باید به هوش باشیم و در برخورد با جوانان مسائل احساسی آنها را با سلاح منطق و گفت‌وگو برای سالم‌سازی جهت بدهیم.

این جلسه با ارائه نقطه نظرات سایر اعضا و ارائه برنامه‌های پیشنهادی برای شش ماه اول سال ادامه داشت و نهایتاً مصوب شد که مراسم‌های ویژه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و روز پانزدهم خردادماه، جشن میلاد حضرت علی (ع) و ایام اعتکاف، مراسم ویژه عید مبعث حضرت رسول (ص) و اعیاد شعبانیه با حضور پرشور جوانان در سطح شهر، مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها ساماندهی و برگزار شود.

مراسم ویژه روز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان در قالب یک همایش بزرگ و تقدیر از جوانان نمونه شهرستان در عرصه‌های مختلف برگزار و همایش رأی‌اولی‌ها با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها قبل از آغاز امتحانات پایان سال برگزار شود؛ با توجه به اینکه تعطیلات تابستانی سال‌جاری نسبت به سنوات قبل زودتر آغاز می‌شود.

ستاد ساماندهی امور جوانان باید در آینده‌ای نزدیک تشکیل جلسه دهد و برای ایام تابستان که از اهمیت زیادی برخوردار است یک برنامه‌ریزی جامع صورت بگیرد.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول