اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساوجبلاغ:

زمینه‌های برگزاری انتخاباتی پرشور در ساوجبلاغ فراهم است

امام جمعه ساوجبلاغ گفت: زمینه‌های برگزاری انتخاباتی پرشور در ساوجبلاغ فراهم است.

زمینه‌های برگزاری انتخاباتی پرشور در ساوجبلاغ فراهم است

حجت‌الاسلام محمدتقی ناطقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مسئولان برگزارکننده انتخابات در ساوجبلاغ تمامی تمهیدات و زمینه‌های حضور پرشور مردم را در پای صندوق‌های رأی فراهم کردند.

وی ادامه داد: مردم نیز برای حضور در این انتخابات و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان روزشماری می‌کنند تا با حضور پررنگ خود در این دوره از انتخابات بار دیگر دشمنان را ناامید سازند.

این مسئول با تأکید بر اینکه فعالان سیاسی از تخریب رقبای خود بپرهیزند افزود: فعالان سیاسی، نامزدها و هواداران آن‌ها در آستانه انتخابات از تخریب رقبای خود بپرهیزند.

ناطقی تصریح کرد: یکی از مهمترین حربه‌های دشمنان اسلام و انقلاب علیه ملت ایران، ایجاد دودستگی، تفرقه و کینه و کدورت در جامعه است.

وی اظهار داشت: هر گاه ما در آستانه اقدامی مهم مانند انتخابات هستیم، توپخانه‌های دشمنان به کار افتاده و با انتشار مطالب غیر واقعی به دنبال ایجاد تفرقه در میان مردم به ویژه جریان‌های سیاسی و مسئولان هستند.

*برای انتقاد نباید به دام تخریب بیافتیم

خطیب جمعه شهرستان ساوجبلاغ با تاکید بر اینکه در ایران اسلامی آزادی بیان و اظهار عقیده وجود دارد، گفت: همه می‌توانند در چارچوب قانون و رعایت مصالح کلان کشور به انتقاد از کاستی‌ها و نارسایی‌ها بپردازند.

ناطقی تاکید کرد: انتقاد صحیح در ایران پذیرفته شده است و ما در تعالیم دینی خود نیز امر به معروف و نهی از منکر را جزو اصلی‌ترین خصوصیات یک فرد مومن می‌دانیم، اما این کار باید در چارچوب و شرایط تعیین شده‌ای صورت گیرد تا آثار و تبعات منفی برای کل جامعه نداشته باشد.

وی بیان داشت: انتقاد برای اصلاح امور و رفع نواقص و کاستی‌ها بسیار مفید است، اما به بهانه انتقاد نباید به دام تخریب و توهین بیافتیم.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نامزدها، فعالان ستادهای انتخاباتی و فعالان سیاسی باید توجه داشته باشند که مرزها را در انتقاد از مشکلات رعایت کنند.

ناطقی تاکید کرد: در شرایطی که دشمنان ما به دنبال هرگونه توطئه و دسیسه علیه ملت ایران هستند، خودمان نباید به بهانه انتقاد به تخریب رقیب روی آورده و کل دستاوردهای نظام را زیر سوال ببریم.

وی در پایان اظهار داشت: به طور قطع افتادن به دام تخریب و توهین و زیر سئوال بردن محسنات رقیب، نه تنها هیچ کمکی به پیروزی کاندیداها نمی‌کند، بلکه آسیب‌های جبران‌ناپذیری نیز برای کشور دارد.

انتهای پیام/2302/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول