اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر مازندران:

مرکز فرهنگ و هنر مازندران 33 عنوان کتاب چاپ می‌‌کند

رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره پنج مازندران گفت: 33 عنوان کتاب جدید توسط انتشارات مرکز علمی کاربردی فرهنگ هنر شماره پنج چاپ می‌شود.

مرکز فرهنگ و هنر مازندران 33 عنوان کتاب چاپ می‌‌کند

محمد قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه بخشی از فعالیت‌های این دانشگاه در زمینه برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌ها صورت می‌گیرد، اظهار داشت: مجموعه آموزشی این دانشگاه، در زمینه مهارت زبان خارجی در سه زبان انگلیسی، فرانسه و آلمانی از هنرجویان پذیرش می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون 2 هزار و 50 دانشجو در رشته‌های کارشناسی و کاردانی از این مجموعه فارغ‌التحصیل شده‌اند، یادآور شد: هم‌اکنون یک هزار و 300 دانشجو در رشته‌های کاردانی و کارشناسی در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.

قنبری با تاکید بر اینکه دانشگاه جامع بیشتر در زمینه دروس عملی و کارآفرینی فعالیت می‌کند، تصریح کرد: 70 درصد واحدهای این مرکز عملی و مهارتی و 30 درصد جنبه نظری دارد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز در چهار رشته گرافیک رایانه‌ای، عکاسی، مدیریت خانواده و تصویرسازی کامپیوتری دوره‌های یک ساله با ارائه مدرک دیپلم هنرجو پذیرش می‌شود، افزود: دانش‌آموزانی که دوره سه ساله خود را در هنرستان‌ها دریافت کرده‌اند در این مرکز دوره تخصصی خود را سپری می‌کنند.

قنبری با بیان اینکه این مرکز در حوزه نشر نیز به فعالیت می‌پردازد، اظهار داشت: تاکنون 120 عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف در این مرکز به چاپ رسیده است که همه ساله نیز کتاب‌های خود را در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌کنیم.

وی با اعلام اینکه 33 عنوان کتاب جدید از انتشارات این مرکز در دست چاپ قرار دارد، گفت: در حوزه پژوهشی جای چاپ فصلنامه فرهنگی خالی بود که با چاپ پنچ شماره از فصلنامه فصل فرهنگ توانستیم این نقیصه را نیز جبران کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در زمینه معرفی مشاهیر شهرستان آمل نیز کتاب‌های چاپ شده است، یادآور شد: از طریق همکاری با نویسندگان بزرگ مازندران سعی در ارائه و معرفی فرهنگ این منطقه داریم.

انتهای‌ پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول