اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری یادواره شهدای فرهنگی فارسان / وجود 570 دانش‌آموز شهید در چهارمحال و بختیاری

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری گفت: یادواره شهدای فرهنگی شهرستان فارسان امروز با حضور انبوه فرهنگیان، خانواده‌های محترم شهداء و جمعی از مسئولان این استان در فارسان برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای فرهنگی فارسان / وجود 570 دانش‌آموز شهید در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد،علی امیری پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان فارسان اظهار داشت: در طول هشت سال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دفاع مقدس همه اقشار جامعه حفظ و حراست از کشور را وظیفه خود می‌دانستند.

وی افزود: فرهنگیان از جمله مدافعان خط اول دفاع از کشور بودند.

امیری از وجود 570 دانش‌آموز شهید در این استان خبر داد و گفت: در استان 60 معلم شهید، حدود 60 دانشجو و هشت کارمند شهید از آموزش و پرورش شناسایی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعداد شهدای فرهنگی شهرستان فارسان خاطرنشان کرد: این شهرستان بیش از 100 شهید فرهنگی دارد که نشانه ولایت مداری، تعهد و ایمان والای این شهرستان به نظام است.

وی ادامه داد: شهر فارسان نیز 83 دانش آموز و دو معلم خویش را برای رهایی بخشیدن کشور از هیمنه دشمن تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

وی هدف از برگزاری یادواره شهدای امروز را تکریم از جامعه ایثارگری شهرستان فارسان دانست و اذعان داشت: این شهرستان دارای مردمی فهیم، مومن و شهید پرور است و برگزاری یادواره نیز بهانه‌ای برای دیدار و نشستن پای درد و دل جامعه ایثارگر است.

این مسئول یاد آور شد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن از نسلی به نسل دیگر از جمله سایر اهداف برگزاری یادواره شهداست.

در این مراسم مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان فارسان، جمعی از فرهنگیان و خانواده شهدا حضور داشتند.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول