اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجتبی بیگدلی:

کشور نیازمند رجل اقتصادی است

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز باید رجل اقتصادی به میدان بیایند زیرا نیازمند تحول در این حوزه هستیم.

کشور نیازمند رجل اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجتبی بیگدلی شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرایط کشور حیاتی و حساس است، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» بر لزوم حرکت جدی همه مردم و مسئولان در این راستا تاکید کرد.

وی با بیان اینکه به دنبال مهندسی سخن نیستم، اظهار داشت: برخی از افراد ادعا می‌کنند در مسیر رهبری حرکت می‌کنند اما عمل آنها 180 درجه با منویات رهبری متفاوت است.

رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن با بیان اینکه به عنوان یک شهروند قمی افتخار حضور در عرصه انتخابات را دارم، اظهار داشت: در سایه کار و تلاش بالا آمده‌ام و با رانت به اینجا نرسیدم و در هر کجا ورود پیدا کردم رتبه نخست را به دست آوردم.

وی با اشاره به حضور بیش از 25 کاندیدا در عرصه انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: با کمال تواضع خود را قدرتمند‌تر از دیگران در این عرصه می‌دانم و در مقابل کسانی که مثنوی هفتاد من می‌بافند و هیچ چیز در چنته ندارند ادعا دارم.

بیگدلی خود را از بنیانگذاران مسکن مهر در کشور ذکر کرد و ابراز داشت: 5 میلیون واحد مسکونی محصول تلاش بنده در این عرصه است.

وی تصریح کرد: بنده با برنامه پنج ماده‌ای به میدان رقابت انتخاباتی آمده‌ام و افتخار می‌کنم که شهروند قم و رعیت نظام جمهوری اسلامی هستم.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه بی‌ریا و تزویر از رهبر معظم انقلاب تبعیت می‌کنم، خاطرنشان کرد: شاید بنده هم برای خودم در مسایلی نظر داشته باشم اما رهبر معظم انقلاب پدر معنوی است و در همه عرصه‌ها گوش به فرمان رهبری هستم.

بیگدلی با اشاره به خدمات بخش خصوصی به اسلام و انقلاب یادآور شد: بخش خصوصی هر کجا که لازم بوده است از ساخت بیمارستان تا ساخت سد و پل حاضر شده و همواره خود را بدهکار مردم و رهبری دانسته است.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه من بسیجی و پاسدار نیستم، خاطرنشان کرد: اما اگر سپاه و بسیج نبود مملکت ما از دست رفته بود.

وی به برخی از برنامه‌های خود اشاره کرد و تشکیل وزارت منویات رهبری و مراجع را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: این وزارتخانه می‌تواند در قم قدرتمندانه و با کم‌ترین هزینه کار کند.

بیگدلی تعطیلی گشت ارشاد را از برنامه‌های خود اعلام کرد و گفت: این طرز امر به معروف و نهی از منکر که در حال حاضر انجام می‌شود را قبول ندارم؛ این راه مبارزه با بد حجابی نیست.

وی با بیان اینکه برخورد فیزیکی پاسخ نمی‌دهد، تصریح کرد: باید با مقوله حجاب به صورت اصولی برخورد کنیم و دعوت به حجاب ارشادی شود تا قوی‌تر، منسجم‌تر و فرهنگی‌تر عمل کند.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری تشکیل دولت سایه، هدفمندی استفاده از ماهواره، تعطیلی تجسس در امور مردم، تعطیلی شرکت‌های ضررده، تشکیل وزارت امور مهاجرین و ایرانیان خارج کشور را از دیگر برنامه‌های خود ذکر کرد.

وی با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان سپاه و بسیج بزرگترین سازمان سیاسی و اقتصادی کشور است، اظهار داشت: باید سپاه در کابینه نماینده و وزیر داشته باشد و لازم است وزارت سپاه پاسداران مجددا احیا شود.

بیگدلی با تاکید بر کارآفرین سالاری یادآور شد: کشور باید از مدار کارمند سالاری به سمت کارآفرین سالاری حرکت کند.

وی در پاسخ به خبرنگاران نیز هدفمندی یارانه‌ها را تصمیم شجاعانه دولت دانست و گفت: هدفمندی یارانه‌ها جراحی بزرگی در تاریخ اقتصاد کشور بود زیرا مصرف حامل‌های انرژی ما از چین یک میلیارد نفری بالاتر بود.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه قطار هدفمندی یارانه‌ها روی ریل قرار گرفته و متوقف نخواهد شد، در خصوص فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها خاطرنشان کرد: باید این طرح ادامه پیدا کند اما لازم است برای اقشار آسیب‌پذیر چتر حمایتی ایجاد کنیم و کالاهای اساسی آنها را تامین کنیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مشکل آمریکا را قابل حل دانست و اظهار داشت: مطمئنا مسئله آمریکا با نظرات رهبر معظم انقلاب و یک رئیس جمهور قوی قابل حل است.

بیگدلی در پایان با بیان اینکه سخنگوی سابق حزب‌الله بوده است، تصریح کرد: هر چند ما در عرصه سیاسی حضور داشتیم و ادبیات سیاسی را می‌دانیم اما امروز باید رجل اقتصادی به میدان بیایند زیرا نیازمند تحول در این حوزه هستیم.

انتهای پیام/78010/ق40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول