اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد انتخاباتی ولایتی در استان بوشهر:

ولایتی به نفع هیچ‌کس کناره‌گیری نمی‌کند

مسئول ستاد انتخاباتی ولایتی در استان بوشهر با بیان اینکه علی‌اکبر ولایتی آمده و می‌ماند، گفت: این نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری به نفع هیچ کس کناره‌گیری نمی‌کند.

ولایتی به نفع هیچ‌کس کناره‌گیری نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، علیرضا یزاف در جمع نخبگان، علما و ائمه جماعات و مسئولان ستاد شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری امسال سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است و اکنون که به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک‌تر می‌شویم، معنای حماسه در شعار امسال را درک می‌کنیم.

وی با اشاره به ورود علی‌اکبر ولایتی در عرصه انتخابات افزود: ولایتی آمده، می‌ماند و به نفع هیچ کس کناره‌گیری نخواهد کرد و برای حضور در انتخابات مصمم است.

مسئول ستاد انتخاباتی ولایتی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: گروه‌های متعددی وجود دارد و تشدد اصولگرایان هم زیاد است، اما در ائتلاف پیشرفت که بنیانگذار آن ولایتی است، محفل خوبی برای یکپارچه شدن همه اصولگرایان مهیا است.

یزاف ادامه داد: دکتر ولایتی با داشتن 16 سال سابقه وزارت و 16 سال مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین­‌الملل کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته و با بیش از 130 جلد کتاب از 15 سال پیش به درجه استاد تمامی دانشگاه تهران رسیده و صاحب کرسی است، بنابراین در صورتی که این کاندیدا، رئیس جمهور آینده ایران در حماسه 24 خرداد کابینه را تشکیل دهد، نخستین دانشمند دنیا است که رئیس جمهور شده است.

وی در پاسخ به سئوال یکی از حاضران مبنی بر اینکه چرا ولایتی دیر به میدان آمده است، افزود: برخی افراد براین باورند که ولایتی دیر به میدان آمده، اما شاید انتخابات زودرس و هیجانی نتیجه عکس دهد و هدف ستاد انتخاباتی ولایتی در کل کشور حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است؛ نه صف کشیدن در خیابان‌ها.

مسئول ستاد انتخاباتی ولایتی در استان بوشهر گفت: ما مردم سرزمین جنوب ایران همواره حماسه‌های زیادی خلق کرده‌ایم، بنابراین باید با وحدت اصولگرایی بتوانیم پرچمی واحد علم کنیم.

یزاف افزود: عقیده جوانان این است که امروز، روز آزمون و خطا نیست و وضعیت پیچیده‌ای که هنوز هم سناریوهای متعدد دشمن طراحی شده است و ما از سناریوهای جدید دشمن مطلع نیستیم، بنابراین باید هوشیار بود و دشمن را دست کم نگرفت.

شاخص‌های کاندیدای اصلح در رهنمودهای مقام معظم رهبری

مسئول ستاد انتخاباتی ولایتی در استان بوشهر اظهار داشت: ما اعتقاد داریم که با رهنمودهای ولایت مطلقه فقیه و مقام معظم رهبری می‌توان شاخص‌های مدنظر برای تشخیص کاندیدای اصلح پیدا کرد.

وی افزود: ریشه تمام مشکلات اقتصادی در روابط بین‌الملل است، بنابراین اگر بتوانیم این روابط را تسریع کرده و تحریم‌ها را با مدیریت از بحران خارج کنیم، مشکلات اقتصادی مردم حل خواهد شد.

یزاف خاطرنشان کرد: در قطعنامه 598 به فرموده امام راحل «وقتی کار دست ولایتی است من خیالم جمع است» و تنها کسی که توانست یکی از بندهای قطعنامه 598 را به تیم مذاکره کننده صدام تحمیل کند، ولایتی بود، بنابراین مذاکره، مذاکره کننده می‌خواهد و باید شیوه مذاکره را دانست و روابط دیپلماتیک را به نفع نظام و انقلاب تسریع کرد.

وی در ادامه افزود: حماسه پیچیدگی دارد و باید تحمل را بالا ببریم تا بتوانیم به حول و قوه الهی در دولت آینده حداکثر آرا را به دست آوریم.

مسئول ستاد انتخاباتی ولایتی در استان بوشهر ادامه داد: دکتر ولایتی به تمامی ستادهای انتخاباتی کل کشور خود تأکید کرده که خط قرمز ستاد انتخاباتی این کاندیدا ولایت و تبعیت از قانون است و هرکس با ولایت است با ولایتی خواهد بود.

انتهای پیام/2451/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول