اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور تبلیغ حضور حداکثری در انتخابات

همایش روحانیون در کاشان برگزار می‌شود

دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کاشان از برگزاری همایش بزرگ روحانیون با رویکرد تبلیغ حضور حداکثری مردم در انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری در خردادماه خبر داد .

همایش روحانیون در کاشان برگزار می‌شود

مهدی نادعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این همایش توسط سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز رسیدگی به امور مساجد با رویکرد تبلیغ حضور حداکثری مردم در انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نخستین نشست کمیته­ تبلیغات ستاد انتخابات کاشان که در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد بیان داشت: در این جلسه 17 مصوبه در زمینه تبلیغات و اطلاع‌رسانی در مراکز تحت پوشش دستگاه­های دولتی اعلام شد.

این مسئول، ارسال طرح­های تبلیغی ناحیه­ مقاومت بسیج به مدت سه روز به دبیرخانه­ی ستاد انتخابات، رصد اخبار ستاد انتخابات توسط گروه­های سایبری ناحیه­ مقاومت بسیج به صورت روزانه و ارسال رونوشت مصوبات کمیته­ حماسه­ سیاسی دستگاه متبوع به همراه تصاویر و فیلم را نیز از مصوبات نخستین جلسه کمیته تبلیغات ذکر و خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد تمهیدات لازم در خصوص اطلاع‌رسانی از طریق خبرگزاری­ها توسط کمیته و حضور یک نفر نماینده ثابت و تام‌الاختیار در جلسات از طرف دستگاه­ها و نهادهای عضو  صورت گیرد.

نادعلی، پخش کلیپ‌های صوتی از طریق سامانه­ی 118 اداره­ مخابرات و پخش تیزر از تلویزیون‌های شهری توسط شهرداری و سازمان رفاهی تفریحی کاشان با هدف افزایش شور انتخابات را از دیگر مصوبات کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی شهرستان عنوان کرد.

دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کاشان با تأکید لزوم گسترش مباحث فکری و نظری در خصوص حضور در انتخابات بیان داشت: بر این اساس مقرر شد همه ادارات، دستگاه­ها و نهادهای شهرستان، لینک اینترنتی سلسله مباحث فقه انتخاباتی بایدها و نبایدها که توسط نماینده­ ولی‌فقیه و امام جمعه­ کاشان ارائه می‌شود را با هماهنگی دفتر معظم‌له در وب‌سایت­های خود قرار دهند.

به گفته وی، بر اساس مصوبات این جلسه معین شد اداره­ فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص درج جملات و منویات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری توسط کانون­های تبلیغاتی در ویژه‌نامه­های تبلیغاتی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و آن را به مرحله اجرا برساند.

وی اجرای اطلاع‌رسانی ویژه بقاع توسط اداره­ اوقاف و امور خیریه به همراه نصب بنرهای انتخاباتی با جملات و منویات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری را از دیگر موارد تصویب شده در نخستین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ذکر کرد.

انتهای پیام/2406/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول