اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه:

حرفه‌های صنعت گردشگری در سوادکوه ایجاد می‌شود

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه گفت: حرفه‌های آموزشی جدید در بخش صنعت گردشگری با هدف گردشگری در سوادکوه ایجاد می‌شود.

حرفه‌های صنعت گردشگری در سوادکوه ایجاد می‌شود

هوشنگ علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به برنامه‌ریزی مرکز آموزش فنی‌و حرفه‌ای سوادکوه برای ایجاد حرفه‌های آموزشی جدید در بخش صنعت گردشگری شهرستان سوادکوه اظهار داشت: ایجاد حرفه‌های آموزشی جدید در بخش صنعت گردشگری شهرستان سوادکوه با حضور سیدهادی حسینی نماینده سوادکوه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه با بیان اینکه شهرستان سوادکوه از نظر برگزاری آموزش‌های مهارتی در وضعیت مناسبی قرار دارد، افزود: برای اجرایی کردن طرح‌های مختلف آموزشی و مهارتی به همراهی و همکاری مسئولان نیاز است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان سوادکوه برای اجرای برنامه‌های مختلف آموزشی در حوزه گردشگری و کمک به اشتغال در شهرستان سوادکوه یادآور شد: با اجرای برنامه‌های آموزشی صنعت گردشگری شاهد کمک به اشتغال شهرستان سوادکوه و استفاده بهینه از توانمندی‌های این شهرستان خواهیم بود.

علیزاده، دیدگاه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران درباره اجرای برنامه‌های آموزشی صنعت گردشگری با محوریت آموزش مهارتی را مسیر جدیدی از این نوع آموزش در استان توصیف کرد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه به قول همکاری سیدهادی حسینی اشاره و خاطرنشان کرد: نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر ظرفیت‌های قابل اشتغال صنعت گردشگری در سوادکوه، بر پشتیبانی از اجرای طرح‌های آموزشی که موجب کمک به اشتغال شهرستان سوادکوه شود را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول