اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

نیروی انتظامی در خط مقدم پاسخگویی به دغدغه‌های جامعه است

فرماندار اسدآباد گفت: نیروهای انتظامی در خط مقدم پاسخگویی به مشکلات و دغدغه‌های جامعه هستند، چراکه مسئولیت‌های فراگیری دارند.

نیروی انتظامی در خط مقدم پاسخگویی به دغدغه‌های جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تأمین امنیت انتخابات یکی از مهم‌ترین وظایف اصلی مأموران انتظامی در انتخابات 24 خرداد است، اظهار داشت: انتخابات اوج حماسه سیاسی است که تأمین امنیت آن مسلماً توسط نیروهای انتظامی امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه 100 مورد مسئولیت و مأموریت در جایگاه انتظامی وجود دارد، افزود: نیروهای انتظامی در خط مقدم پاسخگویی به مشکلات و دغدغه‌های جامعه هستند، چراکه مسئولیت‌های فراگیری دارند.

فرماندار شهرستان اسدآباد به شعار نیروی انتظامی مبنی بر ایجاد اقتدار، قانون‌گرایی، تعامل و مشارکت با مردم اشاره کرد و گفت: این شعار در سطح شهرستان اسدآباد به خوبی تحقق یافته که جا دارد از این نیروهای خدوم نظام جمهوری اسلامی قدردانی شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن شهرستان اسدآباد در مسیر کربلا، همجواری با چندین استان و شهرستان و همچنین تردد وسایل نقلیه سنگین؛ از فرمانده نیروی انتظامی خواست، نگاه ویژه‌ای نسبت به این شهرستان داشته باشند.

عبدکوند اضافه کرد: در این شهرستان هفت هزار وسیله نقلیه سنگین به صورت غیرمستقیم و 3 هزار و 500 وسیله به طور مستقیم فعالیت دارند که می‌طلبد تجهیزات، امکانات و نیروهای بیشتری در این شهرستان برای خدمات بیشتر در اختیار نیروی انتظامی قرار گیرد.

فرمانده سابق نیروی انتظامی اسدآباد نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود در این شهرستان، گفت: در سال 91 نسبت به سال قبل آن 800 درصد افزایش کشفیات در سطح شهرستان داشتیم.

سرهنگ حمید مالمیر همچنین از کاهش جرائم در طول خدمت خود در این شهرستان خبر داد و افزود: انسجام و تعامل نیروی انتظامی با دستگاه‌های اجرایی در انتخابات نهمین دوره مجلس نمود پیدا کرد.

انتهای پیام/89008/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول