اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

مشکلات مالی دولت مانع از ارائه وام به پروژه‌های اقتصادی شد

استاندار اصفهان گفت: به دلیل مشکلات مالی و اقتصادی دولت نتوانستیم تعهدات مالی در مورد ارائه وام به پروژه‌های اقتصادی استان اصفهان را عمل کنیم.

مشکلات مالی دولت مانع از ارائه وام به پروژه‌های اقتصادی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی در بازدید از مجموعه سیتی سنتر اصفهان با اشاره به اینکه پروژه اصفهان سیتی سنتر تجمیعی از انگیزه، اراده، فکر و انسان دوستی در آن است، اظهار کرد: در این پروژه دو موضوع صنعت و سخت افزار و تکنولوژی با آخرین دستاوردهای بشر و موضوع نرم افزار و هنر که ریشه در این سرزمین دارد وجود داشته همه این موارد جمع شده است و دست به دست هم داده و این پروژه عظیم شکل گرفته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: نگاه مدیران اصفهان سیتی سنتر به این پروژه یک نگاه مادی و اقتصادی به منظور کسب درآمد نبوده و باید اعلام کنم که نگاه این مدیران نگاه بشری و انسان دوستانه است.

استاندار اصفهان اضافه کرد: این نگاه گرفته شده از این است که در این پروژه به رفاه، امنیت، آسایش، سلامت، بهداشت و نوع فروش محصولات غذایی در بخش دامی، کشاورزی و دیگر محصولات بیشتر مد نظر است.

وی به پشت صحنه اصفهان سیتی سنتر در بخش نگهداری و انبار مواد غذایی اشاره کرد و بیان کرد: باید مدیران این پروژه عظیم بهتر و بیشتر پشت صحنه این مجموعه را به مردم و شهروندان معرفی کنند و باید بگویم در پشت صحنه ترکیبی از زیبایی، آراستگی و بهداشت را شاهد بودم که در کمتر جایی شاهد این زیبایی خواهیم بود.

ذاکراصفهانی افزود: دید در پروژه سیتی سنتر یک دید انسانی و انسان دوستانه است و اگر همین دید حاکم باشد، آینده روشنی و امید بخشی را برای اصفهان رقم می‌زند.

وی پروژه اصفهان سیتی سنتر را الگویی برای تمامی پروژه‌ها در کشور و استان دانست و گفت: با توجه به روند ساخت و ساز در این استان این مجموعه می‌تواند الگوی رفتاری و ساختمانی خوبی برای دیگر مجموعه‌ها باشد.

استاندار اصفهان افزود: مردم اصفهان نباید از وجود چنین پروژه‌هایی محروم و نگاهشان به وجود چنین پروژه‌هایی در کشورهای و حوزه خلیج فارس باشد.

وی به ارزش گذاری اجتماعی و شخصیتی این پروژه به مردم اشاره و اضافه کرد: با بازدید امروز و نگاه در چهره شهروندان و مردم و مدل رفتاری آنها دریافتم که مدل رفتاری و نوع خرید آنها در این پروژه با مدل، رفتار و نوع خرید در خیابان تفاوت‌های بسیاری دارد و این مجموعه توانسته است تأثیرات فرهنگی در رفتارهای اجتماعی مردم بگذارد.

ذاکراصفهانی در بخش دیگر از سخنانش به مشکلات مالی و اقتصادی دولت در اواخر کار دولت اشاره و گفت: با توجه به شعار دولت مبنی بر حمایت از سرمایه گذار داخلی و خارجی و تشویق آنها و با بروز مشکلات اقتصادی دولت که خود مردم هم واقف هستند، متاسفانه نتوانستیم جوابگوی تعهدات مالی در مورد ارائه وام به این پروژه عظیم ملی و استانی باشیم که باید اعلام کنم که تعهدات مالی باز در بخشی دیگر به دلایل خاص حقوقی و دیگر موارد نتوانست اجرایی شود.

وی در پایان به موضوع حمل و نقل درون شهری جهت تردد شهروندان به این پروژه اشاره و بیان کرد: امروز مطالب ناامید کننده از عدم همکاری دستگاه‌های مربوطه در حوزه حمل ونقل شنیدم که معاون عمرانی استانداری را موظف تا ایشان سریع موضوع را پیگیری و خود بنده هم این موضوع را در کمیته حمل و نقل مطرح و به جد پیگیری می‌کنیم.

استاندار اصفهان همچنین در حوزه حمل و نقل و در راستای تردد آسان شهروندان به سیتی سنتر به موضوع مترو اشاره و گفت: در 9 ماه پیش پروژه مترو صفه به سپاهان شهر کلید خورد که اگر این پروژه با همین سرعتی که در حال حاضر در روند ساخت خود دارد داشته باشد و می‌تواند در راستای سهولت در تردد مردم و شهروندان اصفهانی نقش بسزایی را ایفا کند.

انتهای پیام/63001/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول