اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سنندج:

اخلاق انتخاباتی در جامعه ترویج شود

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سنندج خواستار ترویج اخلاق انتخاباتی و فرهنگ‌سازی در خصوص برگزاری نشست‌ها وبرنامه‌های مرتبط با حوزه انتخابات شد.

اخلاق انتخاباتی در جامعه ترویج شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالحسین یوسفی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، اظهار کرد: متأسفانه علی‌رغم برکات بسیار سفر مقام معظم رهبری به استان در حوزه مادی و معنوی تاکنون اطلاع‌رسانی گسترده‌ای در این خصوص صورت نگرفته و می‌توان گفت در این خصوص دستگاه‌های متولی امر غفلت کرده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد که در آستانه چهارمین سالگرد سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان شاهد اطلاع‌رسانی گسترده در مورد برکات این سفر در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و اقتصادی باشیم و دستگاه‌های عضو شورای فرهنگ عمومی نیز برنامه‌های خود را محدود به اجرای یک کنسرت و یا یک برنامه سطحی نکنند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود به مبحث انتخابات و ضرورت حضور گسترده مردم در این عرصه اشاره کرد و افزود: باید از تمام ظرفیت‌های رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و نشریات در استان، مساجد، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی برای ترویج اخلاق انتخاباتی و جلب مشارکت گسترده مردمی در این عرصه تلاش نماییم.

یوسفی افزود: بدون شک با افراد متخلف که به دنبال سیاه‌نمایی، تشویش اذهان عمومی و شبهه‌پراکنی در خصوص انتخابات باشند برخورد جدی خواهد شد و امید است با رعایت اخلاق انتخاباتی در این خصوص گام بردارند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج نیز در این جلسه اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی نباید در فعالیت‌های تبلیغاتی خویش زبان و فرهنگ اصیل کردی را مورد سوء استفاده قرار دهند.

غزاله مرادی افزود: متأسفانه در انتخابات‌های گذشته شاهد اهانت تعدادی از نامزدهای انتخاباتی به پوشش اصیل و محجبه زنان کردستانی بودیم که این امر نه تنها مورد آزردگی خاطر بانوان استان شد بلکه زمینه‌ساز بی‌اعتمادی جمع کثیری از مردم نسبت به انتخابات و حضور در این عرصه شد.

مرادی در پایان بر عملیاتی کردن مصوبات شورا و توجه بیش از پیش اعضا به مصوبات تأکید کرد و خواستار دقت نظر هرچه بیشتر دستگاه های عضو این شورا در خصوص انتخابات و فرهنگ سازی در این حوزه شد.

انتهای پیام/79006/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول