اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان خبر داد

استقبال مطلوب از همایش کوهنوردی خانوادگی همدان

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان گفت: به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س)، کوهپیمایی خانوادگی با استقبال بیش از یک هزار نفر برگزار شد.

استقبال مطلوب از همایش کوهنوردی خانوادگی همدان

مهدی کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره برگزاری این همایش خانوادگی اظهار داشت: به مناسبت هفته زن و گرامیداشت تولد حضرت زهرا(س) کوهپیمایی خانوادگی از مسیر گنجنامه به طرف میدان میشان ساعت 7 صبح جمعه 13 اردیبهشت برگزار شد.

وی با بیان اینکه ساعت 10 کوهنوردان در دشت میشان گردهمایی را انجام دادند، ادامه داد: این همایش با اهدای جوایز به قید قرعه به پایان رسید که جوایز با تعداد 85 مورد شامل باتوم کوهنوردی، لباس ورزشی، اینترنت پرسرعت، توپ فوتبال بود.

رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای همدان با اشاره به استقبال شرکت‌کنندگان از این مراسم بیان کرد: نزدیک به یک هزار نفر از این همایش استقبال کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مستعد بودن همدان در رشته کوهنوردی، استقبال خوبی از این همایش‌ها به عمل می‌آمد.

کرمی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان درباره میزبانی همدان در مسابقات سنگنوردی آسیایی بزرگسالان گفت: چیزی که از شواهد پیداست این میزبانی به تهران واگذار شده است.

وی درباره موزه کوهنوردی استان همدان بیان کرد: این موزه فعلاً شکل واقعی را به خود نگرفته و در حال تجهیز هرچه بیشتر آن هستیم.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان درباره جایگاه این هیئت در رده‌بندی هیئت‌های ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان همدان به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: این ارزیابی بر اساس شاخص‌های اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون‌ها و وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته و هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی در بین 10 هیئت برتر استان همدان قرار دارد.

وی با اشاره به هیئت‌های فعال شهرستانی ابراز کرد: پنج شهرستان تویسرکان، بهار، نهاوند، ملایر و اسدآباد از هیئت‌های فعال ما هستند.

کرمی با بیان اینکه بالغ بر یک هزار نفر در خانواده کوهنوردی استان فعالیت دارند، گفت: برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی ورزشی، انجام صعود یک‌هزار نفری کوهنوردان کشور به قله الوند به مناسبت سوم خرداد، میزبانی موفق مسابقات سنگنوردی داخل سالن نوجوانان آسیا، حضور تأثیرگذار در برپایی ششمین جشنواره زمستانی استان همدان با برنامه‌های صعود سراسری به قله کمرلرزان و مسابقه یخ‌نوردی و بسیاری دیگر از برنامه‌های انجام شده هیئت در سال گذشته بوده است.

گفتنی است؛ اداره کل ورزش و جوانان همدان با همکاری هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و هفته زن همایش بزرگ کوهنوردی خانوادگی را برگزار کرد.

انتهای‌پیام/89018/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول