اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انجمن دیده‌بان کوهستان کشور خبر داد

فعالیت نیروگاه‌های ایران با راندمان زیر 30 درصد

مدیر انجمن کوهنوردی دیده‌بان کوهستان کشور گفت: راندمان نیروگاه‌های ایران زیر 30 درصد است در حالی که در دنیا نیروگاه‌ها با راندمان حدود 90 درصد کار می‌کنند.

فعالیت نیروگاه‌های ایران با راندمان زیر 30 درصد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، عباس محمدی بعدازظهر امروز در همایش زیست محیطی زمین پاک در دانشگاه شمال این شهرستان اظهار داشت: امسال شعار جهانی روز زمین پاک "چهره تغییر اقلیم" است که همه باید به آن توجه زیادی داشته باشیم.

وی افزود: در روز هوای و زمین پاک گروه‌های مختلف و سازمان‌های مردم نهاد به پاک‌سازی طبیعت می‌پردازند که این حرکت مفید و موثر می‌تواند باعث جلب توجه مسئولان می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه از حدود 160 سال قبل پارک‌های ملی را کوهنوردان در دنیا به راه انداختند، تصریح کرد: فعال‌ترین گروه‌های دوستدار محیط زیست کوهنوردان هستند.

این عضو انجمن کوهنوردان ایران ابراز داشت: زباله یکی از مهم‌ترین مشکلات در طبیعت است که باید در این زمینه فکر اساسی شود.

این فعال محیط زیست در عرصه کوهنوردی یادآور شد: چندی پیش در منطقه چلاو بخش امامزاده عبدالله(ع) آمل همایش بزرگ پاکسازی طبیعت را در طبیعت سنگچال داشتیم که با استقبال بسیار مطلوب مسئولان و مردم همراه بود و به طبیعت رنگ و بوی خاصی بخشیده شد.

وی با اشاره به اینکه راندمان نیروگاه‌های ایران زیر 30 درصد است، ادامه داد: در دنیا نیروگاه‌ها با راندمان حدود 90 درصد کار می‌کنند.

محمدی ابراز داشت: پاک‌سازی طبیعت مهم‌ترین و موثرترین روش برای حفظ محیط زیست است که این کار نیز حاصل تلاش دوستداران طبیعت و دلسوزان عرصه محیط زیست که نیروهایی مردمی از گرایش‌ها، طبقات و گروه‌های مختلف است، انجام می‌شود.

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول