اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان نیمه اول سال‌جاری

6 کلاس آموزش کوهنوردی و سنگ ‌نوردی در استان مرکزی برگزار می‌شود

مسئول کمیته آموزش هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مرکزی از برگزاری شش کلاس آموزشی کوهنوردی و سنگ ‌نوردی تا پایان نیمه اول سال‌جاری در این استان خبر داد.

6 کلاس آموزش کوهنوردی و سنگ ‌نوردی در استان مرکزی برگزار می‌شود

علی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: کمیته آموزش هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان هر ساله در راستای ارائه آموزش‌های کوهنوردی و سنگ نوردی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی می‌کند.

وی تصریح کرد: هم اکنون ثبت‌نام برای شرکت در کلاس کارآموزی یخ و برف در دست انجام است که پس از پایان ثبت‌نام، این دوره‌های آموزشی تا خرداد ماه برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته آموزش هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مرکزی گفت: کلاس بازآموزی سنگ ‌نوردی و کوهپیمایی نیز تا سه ماهه اول امسال برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان برای شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند با مراجعه به هیئت نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

سلیمانی برگزاری یک دوره کلاس عکاسی در طبیعت در نیمه اول خرداد ماه، برگزاری دوره آموزشی کار با جی‌.پی.‌اس در تیر ماه، برگزاری کلاس هواشناسی و نقشه ‌خوانی را از دیگر برنامه‌های آموزشی این هیئت در سال‌جاری عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی سال گذشته بیان کرد: هفت دوره کلاس آموزشی کوهپیمایی، شش دوره کلاس آموزش کارآموزی سنگ ‌نوردی،‌ دو دوره آموزشی پیشرفته سنگ و هشت دوره کلاس آموزشی یخ و برف در سال گذشته توسط این هیئت برگزار شد.

به گفته وی در سال گذشته 130 نفر با شرکت در این کلاس‌ها آموزش‌های لازم را در این زمینه فرا گرفتند.

انتهای پیام/87008/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول