اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-49

آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان شوراها از فردا/ رد صلاحیت افراد شایعه است

فرماندار قائمشهر با اشاره به شایعه رد صلاحیت برخی کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا تاکید کرد: بررسی صلاحیت نامزدهای شوراها از فردا آغاز می‌شود.

آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان شوراها از فردا/ رد صلاحیت افراد شایعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری فرصت بزرگ و تاریخی برای ملت ایران است، اظهار داشت: ملت بدون توجه به وقت تلف‌کنی‌های دشمنان که با ترفندها و شمایل جدید و با نفوذ در حوزه رسانه‌ها خواستار خروج مردم از صحنه انتخابات است به میدان خواهند آمد و رویای دشمنان را به اضمحلال و نابودی خواهد کشاند.

وی تاکید کرد: در عرصه انتخابات، مسئولان وظیفه دارند تا بسترهای لازم را در سایه امنیت و آرامش و با حفظ قانون و امانت‌داری برای حضور حداکثری و هوشمندانه مردم فراهم کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قائمشهر خاطرنشان کرد: مسئولان با حفظ بی‌طرفی، دوری از حرکات سیاسی به نفع یا ضرر فردی خاص و جلوگیری از واگذاری امکانات دولتی برای نامزدها تنها به وظایف قانونی خود عمل کنند. 

این مسئول بیان کرد: در چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، 973 نفر ثبت نام کردند که اسامی 169 نفر در حوزه شهری و 804 نفر در حوزه روستاهای بخش مرکزی شهرستان قائمشهر به ثبت رسید.

وی حضور بانوان را در این دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا قابل توجه ارزیابی کرد و افزود: 58 بانو اعلام آمادگی کردند که 15 نفر از حوزه شهری و 43 نفر نیز از حوزه روستایی هستند.

این مسئول میزان رشد افراد ثبت نام شده با تحصیلات عالی را در این دوره قابل توجه دانست و ابراز داشت: 11 نفر با مدرک دکترا و چهار روحانی از داوطلبان شوراها هستند.

پیرفلک با بیان اینکه کار بررسی صلاحیت داوطلبان شوراها از فردا آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: رد صلاحیت برخی داوطلبان که توسط برخی افراد در شهر پراکنده شده شایعه‌ای بیش نیست چرا که کار بررسی صلاحیت‌ها هنوز آغاز نشده بلکه این برنامه از فردا آغاز و تا 18 اردیبهشت به نامزدها ابلاغ می‌شود تا در صورت عدم تایید با ارائه اسناد و مدارک جهت شکایت و تایید صلاحیت خود تا اعلام نهایی تایید صلاحیت‌ها در 28 اردیبهشت اقدام کنند.

انتهای پیام/86008/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول