اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز و با حضور مسئولان استانی صورت گرفت

برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه خلیج فارس در یاسوج

با حضور مسئولان استانی، آئین اختتامیه نخستین جشنواره ملی داستان خلیج فارس در یاسوج به پایان رسید.

برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه خلیج فارس در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز آئین اختتامیه نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه خلیج فارس به میزبانی یاسوج با حضور استاندار این استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، معاون فرماندهی نیروی انتظامی، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

امین کمالوندی با خیر مقدم به مهمانان و نویسندگان شرکت کننده در جشنواره ملی خلیج فارس اظهار کرد: استقبال نویسندگان و هنرمندان از این جشنواره بسیار خوب گزارش شده که انتظار می‌رود این استقبال در آینده بهتر و بیشتر شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه اشاره کرد و گفت: هزار و 147 اثر از سراسر کشور با موضوع خلیج فارس ارسال شده که 72 اثر به مرحله پایانی راه یافتند که از این تعداد هفت اثر در بخش خلیج فارس و آزاد مورد تجلیل قرار گرفتند.

این مسئول در ادامه با بیان این‌که استان ما برای رشد و شکوفایی و توسعه به برگزاری همایش‌ها و تعامل با سایر نقاط کشور نیاز دارد، عنوان کرد: بی‌شک برگزاری جشنواره ملی داستان کوتاه کمک خوبی به این امر خواهد کرد.

کمالوندی زبان هنر را گویاترین زبان برای جلوه دادن حقانیت‌ها دانست و گفت: اکنون که دشمن با جعل عناوین قصد تشویش اذهان را دارد با زبان هنر است که می‌توان در مقابل زیاده‌خواهی آن‌ها ایستاد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر همین اساس این جشنواره ملی گامی بلند در راستای معرفی خلیج فارس به عنوان جزئی لاینفک از خاک جمهوری اسلامی است که اکنون توسط دشمن و برخی همسایگان فریب‌خورده زیاده‌گویی‌هایی شنیده می‌شود.

گفتنی است اهم برنامه‌های این جشنواره ایراد سخنرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد، استاندار، تجلیل از حامیان فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد در سال 91،  تجلیل از برگزیدگان بخش خلیج فارس و آزاد جشنواره و تجلیل از داوران جشنواره بود.

انتهای پیام/82011/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول