اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی خبر داد

افزایش 20 درصدی کالاهای وارد شده از گمرک بازرگان

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی گفت: یک ماه نخست سال جاری وزن کالاهای وارد شده از گمرک بازرگان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

افزایش 20 درصدی کالاهای وارد شده از گمرک بازرگان

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به واردات کالا از گمرکات و بازارچه‌های آذربایجان‌غربی در فروردین ماه سال جاری، اظهار داشت: در این مدت 4 هزار و 930 تن کالا به ارزش هفت میلیون و 941 هزار و 758 دلار از گمرک ارومیه وارد شد.

وی با اشاره به کاهش 37 درصدی ارزش دلاری کالاهای وارد شده از گمرک ارومیه در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، خاطرنشان کرد: فروردین ماه سال گذشته 4 هزار و 936 تن کالا به ارزش 12 میلیون و 692 هزار و 843 دلار از این گمرک وارد شد.

سیداحمدی با بیان اینکه 12 هزار و 828 تن کالا در فروردین ماه سال جاری از طریق گمرک بازرگان وارد شده است، تصریح کرد: این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته 10 هزار و 689 تن گزارش شده است.

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی متذکر شد: ارزش کالاهای وارداتی از گمرک بازرگان در فروردین ماه سال جاری و فروردین ماه سال گذشته به ترتیب 17 میلیون و 357 هزار و 933 دلار و 20 میلیون و 302 هزار و 739 دلار بود.

این مسئول در پایان ابراز داشت: وزن کالاهای وارد شده از گمرک بازرگان در یک ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر وزن 20 درصد افزایش و از نظر ارزش دلاری 15 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/61010/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول